הסבר יעיל ומפורט וטיפים חשובים אודות כורסאות העמדה

ככל שאנו מתבגרים יותר עם השנים אנו מזדקנים, כל אחד יודע. בחלוף הזמן והגיל השלישי מגיע לדלת ביתנו גדל משמעותית הסיכוי שאחוז מאתנו נחלה ונקבל דלקת פרקים באחד מאזורי הגוף ומשם יהיו לנו כאבים מציקים עד בלתי אפשריים באזורים שונים בגוף, מחלה כלשהי שלפתע מגיעה או סיטואציות וסיבות רפואיות מגוונות שונות שישפיעו על כל אחד\ת יתווסף קושי על ביצוע פעולות יומיומיות בשגרה שלנו שעד לא מזמן לא היו בחיינו וכנראה גם לא באמת הבנו לעומק או ציפינו שנגיע ברגע למקום ולזמן הזה כל כך מהר. אם אתם לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך או ירך, אתם לאחר טיפול בפגיעות ספורט, מניסקוס, סחוס ורצועות, הגוף שלכם חלש ופגיע יותר פעולות פשוטות שרובנו יכולנו לעשות בקלות ללא מחשבה הופכים בימים אלו להיות ממש לאתגרים מורכבים, מסובכים, מתישים, מתסכלים על בסיס בשגרה יומיומי במהלך כל שעה של היום של כל אחד, זה קיים בבית של אדם צעיר או בוגר או בבית אבות או מוסד סיעודי. אתמול שלשום האתגר לא היה קיים, הפך לפתע להיות סוג של משימה מורכבת עד כמעט בלתי אפשרית, כדוגמא, בפעולה הכי פשוטה,  לרדת או לעלות ממושב ספה או כיסא לפוזיציה עמידה מישיבה או ישיבה ממצב עמידה. אם קיימת בעיה כלשהי בתנועת הגוף בפלג גוף תחתון, פעולת תנועה זו יכולה ממש יכולה להקשות עלינו לאמץ את הירכיים ושררי הרגלים ומפרקים כדי שנוכל לעמוד ולעבור ממצב ישיבה לעמידה. כורסאות טלוויזיה להעמדה או כורסאות קימה חשמליות באים פה לסייע לך לפעולה הרבה יותר פשוטה זו, רק קחו בחשבון שהם רק חלק אחד ממגוון של ציוד שנועד לעזור לכם לעמוד או לשבת כדי שתוכלו להישאר עצמאים ולא מוגבלים ומקובעים ללא יכולת לקום גם אם זה רק רגע לקום לשירותים.

מי באמת זקוק לכורסת העמדה? 

קיימים מגוון סיבות ענייניות מדוע כדאי לך להתעניין ולהבין מדוע יש לך צורך בכורסת העמדה. היכולת של כל אחד ואחת להישאר ניידים עם כושר פחות תלותית היא היבט חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו באיכות החיים של כל אחד מאתנו. יש מגוון עצום של סוגי מחלות ומגבלות כתוצאה מסיבות שונות, מחלות והפרעות תנועה ומוגבלויות שעשויות לגרום לאנשים את חוסר התנועה הבסיסית להיות מסוגלים לבצע פעולת עמידה ולעמוד ממקום ישיבה בו אנו ישובים. בדיוק פה, זו הנקודה, להבין שכאן נפרט מהם היתרונות של כורסת העמדה חשמלית וכיצד היא תועיל לך לבצע פעולה כה חשובה במהלך היום. אנשים מוגבלים מסיבות מגוונות זקוקים לרוב לסיוע קריטי לבצע פעולת עמידה ממקום ישיבה אם זה בסלון, במטבח, או בחדר שינה. אם אתה סובלים ממחלה  בדלקת פרקים של הברכיים או בקרסוליים המאמץ שלכם בכדי לעזור לך בעמידה הופך להיות מסובך עד בלתי אפשרי במקרים חריגים. אם יש לכם בעיה במחזור הדם או כאבי גב תחתון או באגן תמידיים הם יכולים לעכב את התנועה של כל אחד מאתנו ויותר מיום ליום ומשנה לשנה שאנו מתבגרים ומזדקנים זה יכול להפוך להיות עקב אכילס שיגרום לנו חולשה עם מוגבלויות תנועה. מטופלים שעברו ניתוח או לאחר פציעה קשה וקלה ושבר בכל אחד מאזורי הגוף ומקשים על יכולת תנועה עשויים גם להזדקק לסיוע ממצב ישיבה לעמידה וגם הפוך לעבור למצב ישיבה.

מה יכולה כורסת העמדה לעשות? 

כורסאות העמדה מספקים לך דרך יציבה קלה בטוחה עם פחות הוצאת אנרגיה פיזית ואף נפשית לעזור לך לעמוד או לשבת לאחר מנוחה בכורסא שלך בסלון או בחדר השינה. זה חוסך במאמץ של הגוף להתרומם ולהפעיל מכלול שרירים רחב בגב וברגליים או מאמץ יתר בהתאם ליכולת שלך או גם על ידי העוזר\ת המסיע\ת האישי שלכם אם זה בן משפחה או מטפל מוסמך בכל זמן נתון כל עוד המוצר זמין בביתך. הכיסא זמין ומסייע לעזר לך לעמוד. למוצר החיוני יש שלט בקרה נגיש וקל לתפעול שיכול להשכיב  את בכורסא כדי שתוכל לישון, לקרוא את הנייד או להירגע למשך דקות או שעות. יש בשלט גם כפתור שמעלה את המושב כך שהוא מרים את הירכיים מעל גובה הברכיים למצב כמעט עמידה מוחלטת קיימת האפשרות לבחור כמה המושב יעלה או ירד לכל כיוון. עכשיו כשאת\ה כמעט עומד זקוף, כל מה שנשאר לך זה רק ליישר את הגב ואתה עומד ומוכן להליכה. ללא כורסת הרמה, אנשים בעלי מוגבלויות שונות התלויים יותר לרוב בסיוע אדם נוסף צריכים לסמוך על אנשים אחרים לאותו הרגע שהם יהיו פנויים עבורם ולהמתין במידת הצורך עד כאשר יהיה ברשותם סיוע מאדם אחר וכל זה רק בשביל לעמוד או לצאת ולבצע פעולה שגרתית לקום או להתיישב במושב. להבדיל מ כורסאות עיסוי שבהם אין מנגנון העמדה שיכול לעזור לקום אבל ב כורסאות חשמליות אנו משווקים קיים גם מנגנון הטיה למושב במגוון זוויות למושב לגב והרגליים.

מהם היתרונות של כורסת העמדה חשמלית? 

כורסאות העמדה חשמליות הידועות גם בשם כורסאות סטנד אפ מספקים מגוון יתרונות בריאותיים בולטים רבים גם לעצמך וגם למטפל. העברות מישיבה לעמידה או הפוך מלעמוד ולשבת הופכות לאחת הפעולות המסורבלות והקשות ביותר לאלו הזקוקים לעזרה זאת במיוחד שיש פעמים רבות בהם המטפל שלכם נאלץ להישען או לעמוד בדופן המושב להרים ולמשוך את המטופל כדי לעזור לו לעמידה על מנת לעבור לכיסא גלגלים גם אם המטופל איננו כבד משקל ובמשקל סטנדרטי. פעולה שחוזרת על עצמה מספר פעמים ביום מתישה מסוכנת עבור 2 הצדדים, כורסת הרמה מפחיתה את הסיכון לפציעה עבורך ועבור המטפל. בחיי היום יום כורסת העמדה יכולה גם להקל רבות ברווחה הנפשית והפיזית של המטופל והמטפל שלך ומתן עצמאות כשהאדם פעיל או עצמאי יותר וכך להגביר את הניידות שלו לזמינה ואפקטיבית. קימה וישיבה יציבה נכונה ובריאה מעודדת את מצב הרוח והגוף באמצעות תנוחות המושב והדום הרגליים המרובות המוצעות לכוונון בהתאם לרצונך באותה הרגע בלחיצת כפתור במנגנון החשמלי ללא צורך בהפעלת כוח פיזי כבכורסאות מכניות שם יש צורך בהפעלת כוח ומאמץ. הכורסאות שלנו מתכווננים וניתנים להגיע למצב המקורי הרגיל לישיבה רגילה ככל כורסת טלוויזיה בלחיצת כפתור בלבד. כורסאות העמדה נקראים גם סטנד אפ מציעים מגוון זוויות מצבי הרמה ושכיבה. גם מערכת חום ועיסוי להקלה ורעננות למי שרוצה את האפשרות הזו ניתן לרכוש. מצבי שכיבה עם שילוב הרמת הרגליים כלפי מעלה מפחיתים הצטברות נוזלים מיותרת בכפות הרגליים והשוקיים ועוזרים לגוף לקדם את הריפוי. אם אתם זקוקים למידע כללי נוסף עבור כורסת הרמה אתם מוזמנים לעיין באתר שלנו.

יתרונות 

הפחתת פציעות מיותרות 

לאחר התאוששות ושיקום מהירים 

יכולת קלה יותר להיעזר בהליכון או קביים 

לאפשר לגוף לקדם את ריפוי הרקמה ואת כוח השריר 

מתן תחושת עצמאות ללא תלות 

הקלת תנועה ומאמץ לאחר ניתוח 

הרמת הרגליים להקלה זרימת דם טובה יותר מונעת נפיחות 

קל להעברה לעמידה או להעברה לכיסאות גלגלים וכדומה 

פחות תלות באחרים 

מאמץ פיזי ונפשי פוחתים משמעותית 

מנוחה ורגיעה מפגיעות ספורט 

הפגת מאמץ סחוס ורצועות 

סיוע בתנועה פשוטה וקלה יותר 

שומרים על טונוס השרירים 

מפחתים כאב בזמן המעברים מישיבה לעמידה 

הורדת סיכון לפציעה מעניקים תמיכה ועזרה


ב- KSC אנו מציעים 

מגוון כורסאות העמדה אורתופדיות או כורסאות חשמליות בשלושה מצבים עם מיקום קרוב לקיר באמצעות מנגנון שמירת מרחק. כורסאות לאנשים קלי משקל וכבדים. כורסאות בהתאמה אישית. אספקה מהירה. במחיר סביר. ליווי אישי צמוד לאורך התהליך, משלוח עד לבית שלך והתקנת המוצר כחלק מהשרות הסטנדרטי לכל לקוח. התקשרו אלינו עוד היום ותחוו רמה שרות גבוהה של מקצועיות וטיפול.