מידע טרם רכישת כורסת הרמה (כורסת העמדה)

כורסאות הרמה יכולים לעזור לאדם לעבור ממצב ישיבה לעמידה בעזרה משמעותית והם עשויים להיראות כמו כורסאות טלוויזיה חשמליות רגילות שתוכלו למצוא כמעט בכל בית היום. אך, למעשה, כורסאות אלו הם ציוד רפואי חיוני שנועד לעזור לאנשים עם מוגבלויות בריאותיים מסוגים שונים, לסייע להם להתנייד ולתפקד בצורה טובה הרבה יותר בשגרת היום גם של המטופל וגם המטפל המסייע ועל כל אלו נסביר ונפרט במאמר זה. 

כיצד כורסת הרמה מסייעת ? 

אם אתם מתקשים לקום מכיסא או מספה לאחר שאתם יושבים או יש לכם קושי פיזי ממשי להתכופף ולשבת, כנראה אתם גם כרגע בתקופה שאתם מתקשים לנוע. במידה וקשה לכם להגיע עד למיטה להתיישב בה ואף להירדם בה, האירועים הללו הופכים להיות הרבה יותר נפוצים לאחר גיל 65+. כמעט מחצית מכלל הישראלים מעל גיל 65+ סובלים מקושי מסוים בתנועת הגוף וקשורים לנוקשות בשרירים ובמפרקים מחוסר גמישותם או מחוסר פעילות גופנית מסיבות אישיות מגוונות שונות כל אדם לגופו. גם אם יש לך טראומות מתאונות פיזיות בעבודה, מכות יבשות, או לאחר נפילה וחבלה פציעה במהלך פעילות ספורטיבית כלשהי עלולות להוביל אתכם לחוויות מסוגים דומים ומכך בצורך בסיוע ציוד רפואי לבית כהכרח שימושי מאוד לתקופה זאת. אלה מכם עם ברכיים חלשות, או לאחר ניתוח ופציעה כואבת, שרירים חלשים מנוונים, בעיות שרירי גב תחתון ועליון או מחלות פיזיות אחרות המשפיעות על תנועת הגוף לבצע פעולות רגילות בשגרה לעמוד או לשבת. לכן, אתם זקוקים לעזרה. 

מהי התועלת שיש בכורסא מתכווננת ומתרוממת? 

רבים מלקוחותינו טוענים כי במידה ולא היה להם כורסא שיכולה לסייע להם, כלומר, ללא שימוש כורסת הרמה (כורסת העמדה) בחיי היום יום הם לא היו מסוגלים להגיע למצב עמידה מישיבה וגם הפוך, קושי פיזי בישיבה ממצב עמידה. כדי להשתמש נכון בכורסת הרמה לעמידה בטוחה וקלה, תמיד כדאי להביא את המושב למצב העליון ביותר טרם היציאה מהכורסה ובעת הישיבה הכורסה תמתין לכם במצב עמידה טרם אתם מתיישבים על מנת להקל פעולת הגוף להתאמץ ולהפעיל שרירים ברגליים ובגב. יש מקרים בהם אנשים יכולים להתרומם מהכורסא גם אם הכורסא התרוממה רק רבע או חצי דרך כלפי מעלה, כל אחד יכול לבחור את זווית ההרמה בהתאם לצורך שלו ולפי יכולתו. לפי בדיקה שעשינו רק כ 45 אחוז מהאנשים מרימים את מושב הכיסא למצב מוגבה לנקודה הגבוהה ביותר, מרבית האנשים מעדיפים לבצע מאמץ גופי כלשהו על מנת להפעיל את שרירי הגוף ולו במעט. טבע האדם מאז ילדותו כהרגלו הטבעי, פשוט להתכופף לאחור כשהוא מתיישב. הרגל מאז היינו ילדים. כורסאות הרמה יש שימוש כפול, יכולת לסייע להוריד את האדם לאט ובהדרגה ממצב עמידה לישיבה וכך מונע מאמץ גופני משמעותי למתקשים בתנועה לעבור ממצב עמידה לכיפוף כל הגב והרגליים ירידה למצב ישיבה נוח ובטוח מבלי ליפול. כסאות הרמה יכולים גם לסייע לכל אדם המסייע למטופל, בני משפחה, חברים, אחות או אח מטפל או מטפלים שונים אחרים ואנשים זרים, להימנע ממאמץ יתר או חוסר מסוגלות ויכולת פיזית לפגיעה בעצמם כתוצאה מסיוע לזקוקים לסיוע לקום מישיבה לעמידה או לחזור למצב ישיבה. קיימים אנשים כבדי משקל שללא סיוע כורסא חשמלית העניין הזה הופך להיות קשה מאוד עד כדי בלתי אפשרי לביצוע על בסיס יומי. תחשבו על מטפל שאמור מספר פעמים ביום להרים ולהושיב אדם כבד משקל על כורסא או מיטה. בסופו של דבר גם למטפל עלול להיגרם נזק גופני, כפי שלא פעם ישנם מטפלים שהולכים עם חגורת גב מכאבי גב הנגרמים להם ממאמץ יתר בסיוע למטופל. אדם שמשקלו כ 90קג המאמץ הפיזי הנדרש להרים או להושיב אותו נהפך כמעט לבלתי אפשרי עבור המסייע וידוע על מקרים רבים בהם מטפלים מוסמכים ואף מטפלים זרים לאחר תקופה קצרה בעבודה סבלו מכאבי גב ושרירים בעקבות המאמץ הפיזי הקשה שהופעל עליהם בהרמת המטופל בהעברתו ממקום למקום או בהושבתו. המטפלים, ללא ברירה, עזבו ופרשו מהעבודה זו לאחר הקושי הפיזי שהתמודדו עמו בהרמה אדם בעל מוגבלויות, העברתו לשירותים, מקלחת, מיטה, ספה ועוד. כורסת הרמה חשמלית היא פתרון מושלם עבור כל מטפל ומטופל, הכורסא תסייע לכם פיזית ונפשית ויקל עליכם משמעותית בשגרה ללא ספק בכלל. כורסאות עיסוי או כורסאות חשמליות רגילות שאנו משווקים אינם יכולים לסייע לכם לקום ולהתרומם ממצב ישיבה לעמידה.


בריאותית כיצד כורסא זו מסייעת? 

כורסת הרמה יש יכולת להתכוונן חשמלית בדיוק כמו כורסאות טלויזיה חשמליות. לכן, כאשר משענת הרגליים מורמת למעלה הרגליים מורמות כלפי מעלה וכך מקדם משמעותית את זרימת הדם לזרום בגוף שלנו. זרימת הדם מונעת ומסייעת בהפחתת נפיחות הנגרמת מאגירת נוזלים באזור כפות הרגליים והשוקיים במיוחד. יש לנו דגמים בהם קיימת אפשרות שינה , הכורסא בעלת מנגנון ההופך את הכורסא למיטה, מאפשרים למשתמש לשכב במלואו בזווית שיפוע זירו גרוויטי. אם אתם גרים בבית עם קומות וקשה לעלות את המדרגות למיטה למעלה, או אם תרצו לנמנם שנת צהרים, כורסת ההרמה יכולה לתפקד גם כמיטה. לכן, כאשר שוקלים לרכוש כורסת הרמה, חשוב למצוא הדגם המתאים לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתה צריך כורסא לשינה או לישיבה, צפייה בטלויזיה,  למשרד או למחשב, בחירת הדגם  עבורך היא הכרחית כדי לקבל את כל היתרונות ממנו בהתאם לצורך שלך. 


כורסאות הרמה בהתאמה אישית 

כורסאות הרמה קיימים במספר מידות חיצוניים ופנימיים, הגבהים הרוחביים ועומק שונים בין הדגמים שאנו מציעים במגוון כורסאות הרמה שונים. כידוע, אנשים אינם שווים בממדים החיצונים שלהם או במשקל. אדם בגובה 150ס"מ, 160ס"מ, 170ס"מ או 180ס"מ וכו', אדם במשקל 60קג או 120קג אינו יכול לשבת באותו מושב ולקבל תמיכה זהה! בוודאי שלא! על מנת לקבל תמיכה בריאותית מלאה לגוף וישיבה נוחה בכורסא היא חייבת להיות במידותיה עבור עומק וגובה המושב זהה לממדים שלך, אחרת איך תקבלו תמיכה נכונה? מרבית האנשים דוחפים כרית נוספת שתתמוך להם את הגב מהסיבה שעומק הכורסא עמוק מדי ולכן נוצר חלל רווח בין הגב למשענת הגב. כורסא בהתאמה אישית פותרת לכם את העניין הזה. בגלל שיש שוני משמעותי בממדים בין אדם לאדם לנו יש פתרון מושלם ללקוחות שלנו. הפתרון המושלם עבור כל לקוח- כורסא בהתאמה אישית. כל לקוח מקבל כורסא בהתאמה אישית עבורו בהתאם לממדים שלו - גובה, רוחב ועומק המושב. כורסאות הרמה שאנו משווקים הם בהתאמה אישית מהירה ולא בייצור מיוחד וכל זאת בזכות מנגנון הכורסא המאפשר לבצע התאמה במהירות ובקלות מבלי לחכות בהתאם לצורך של כל לקוח. המנגנון בכורסא ייחודי מסוגו הוא מאפשר שינוי מידה בגובה ועומק המושב וזווית משענת הגב בהתאם לממדים שלך. התאמה אישית תואמת עבורך תתבצע ע"י הצוות המיומן והמקצועי שלנו, אנו נבצע התאמה התואמת לך ונעזור לך לבחור את הדגם לפי הצרכים הספציפיים שלך בהתאם לדגמים התואמים לממדים שלך. כורסאות הרמה  הינם פשוטים לשימוש ומאפשרים לך להתאים את מצבי ההרמה והשכיבה של הכורסא במגוון זוויות שונות בהתאם לרצונך. כל כיסא הרמה יכול להיות מותאם אישית בהתאמה אישית עם תכונות נוספות, כגון סוללת גיבוי בהפסקת חשמל, מערכת עיסוי וחימום מפנקת נפרדת מובנת בכורסא להגברת זרימת הדם ומניעת הרגשת נימול לאותם אלו אנשים השוהים מספר שעות רבות על הכורסא. שינוי זווית שיפוע במושב גם אפשרי. שינוי זווית משענת הגב בישיבה בזווית 90 עד 110 מעלות. כורסאות הרמה במלאי בדגמים שונים ובהתאמה אישית כמוצג באתר האינטרנט שלנו יגיעו אליך עד 5 ימי עסקים בלבד, האספקה עשויה להימשך זמן רב יותר עם אתם מתגוררים באזורים מרוחקים או יש צורך בהתאמה מיוחדת.