ככה תבחרו כורסאות עיסוי שיתאימו בדיוק עבורכם

אם אתם מחפשים רגע אחד או שניים להתרווח לאחר יום עבודה מפרך, יום מוצלח פחות או אפילו עייפות מצטברת, אולי מה שאתם צריכים זה עיסוי טוב, אבל מה עושים אם לא קבעתם זמני הגעה מראש?בדיוק כאן, רצינו לדבר אתכם על "המעסה" שלעולם לא מתעייף, או בשפה פשוטה יותר, כורסאות עיסוי שיודעות לעשות את זה יותר טוב מכל מעסה אחר ולטווח הארוך ביותר. מתלבטים בין כורסאות חשמליות דגם מסוים לבין כורסאות מסאז בעלות מסוימת? לפני שאתם הולכים על המחיר האטרקטיבי הנה כמה דברים שיאפשרו לכם לדעת אם הקנייה שלכם באמת תענה לכם על הצורך. 

אין כמו ניסוי ותהייה – ככה קונים כורסאות עיסוי 

כדי להבטיח שזה הולך להיות לכם נוח ולא רק לטווח הקצר, בחירת כורסאות עיסוי תדרוש מכם לבדוק את מצבי המושב. אז בשלב הראשוני יהיה חשוב לבדוק את כל הפעולות שספת הנוחות תוכל לאפשר לכם. יש ספות עם יותר פעולות ויש פחות וזה מן הסתם יהיה תלוי גם בתקציב שתרצו להשקיע מראש. בגדול, חשוב לבחור כורסאות עיסוי כוללות כמה שיותר מצבים כך שזה יענה על הציפיות שלכם ובסופו של דבר ישיג לכם את המבוקש. 

בחרתם כורסא מתאימה לצרכים שלכם? עד כמה היא נוחה? 

שאלה נוספת במעמד בחירת כורסאות עיסוי זה עד כמה המושב נוח? האם מדובר בספה אורטופדית? בדיוק כאן חשוב לנסות את הספה, להתיישב, להשתרע בחופשיות ותת מקום גם למשענת הצוואר.הנושא של הנוחות בצוואר קריטית ביותר היות שאם היא לא נוחה זה עלול להשפיע על כל רמת העיסוי והנוחות ויבטל את הרצון שלכם לפקוד את הספה לעיתים קרובות. כאמור, בדיוק כאן חשוב מאוד לבדוק את טווח התנועה ואת האפשרויות שמספקת לכם משענת הצוואר ובו זמנית שאפשר לכוון את הספה בצורה נוחה מכל כיוון שתבחרו. כמו כן במסגרת משענת מתכווננת אפשר להבטיח בסופו של דבר שימוש נעים והכי חשוב לא לפספס את החוויה של העיסוי שהוא עיקר הקנייה שלכם. 

איפה קונים ספות עיסוי? 

בחירה של כורסת עיסוי תדרוש מכם בין היתר קנייה שתהיה בסופו של דבר את התמורה המלאה ותאפשר לכם חוויה של עיסוי ללא פשרות ומבלי לפקוד את המעסה. לשם כך, יהיה עליכם לבחור חנות או מקום בעל מוניטין ושם שיוכל להבטיח לכם מוצר מדהים אבל בו זמנית יוכל לספק לכם גם את האחריות המלאה שאתם לא הולכים להצטער על הקנייה הזאת. בסופו של דבר, אין כמו כורסאות עיסוי שאולי לא מחליפות את ידי המעסה ב-100 אחוז אבל בהחלט יכולות לתרום לכך שלא תפגשו אותו יותר מדי במהלך חייכם - הכל בזכות ישיבה או השתרעות נוחה שתאפשר לכם אורח חיים בריא בהיבט הנפשי, הפיזי והמנטלי.