בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד בולט בתחום מערכות הישיבה, לא מעט אנשים בוחרים להחליף את הכורסאות המסורתיות בכורסאות עיסוי חדישות, עיצוביות ופונקציונאליות. אנו מאמינים שלא הגעתם לעמוד זה במקרה ואתם מעוניינים לרכוש כורסת עיסוי חדשה, ההיצע גדול ומגוון והבחירה עשויה להיות לא קלה במיוחד. בדיוק לשם כך KSC החליטו לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם ברכישת כורסת עיסוי חדשה לבית.

כורסת עיסוי חדשה: התאימו את התקציב

כאשר אנחנו מדברים על כורסת עיסוי חדשה אנו מגלים כי סקאלת המחירים יכולה להשתנות בהתאם למספר פרמטרים – סוג הבד, גודל מערכת הישיבה, מוניטין החברה ממנה תבחרו לרכוש, עיצוביות ופונקציונאליות, האם מדובר בכורסאות רגילות או שמא כורסאות חשמליות. אנו מציעים לכם להתאים מראש את התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע ברכישת כורסת עיסוי חדשה. אנו ממליצים לכם לבדוק על מספר דגמים אשר מתאימים לכם הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית ולאחר מכן לעשות חקר שוק קטן בכל הקשור למחירים.

צריכה להתאים לגופכם: כורסאות מסאז

כורסת עיסוי זה לא בגד ורוב הסיכויים שלא תלכו אל חנות הכורסאות ותבקשו מהם כורסה במידה מדיום או לארג', אך יחד עם זאת לא כל כורסה מתאימה לכל אחד הן מבחינה גודל(אורך, רוחב) ונוחות. לכן, אנו ממליצים לכם טרם רכישת הכיסא לבדוק את הנוחות וההתאמה שלכם אל הכיסא דרך ישיבה ממושכת של 15-30 דקות אשר תוכל לשקף לכם בצורה טובה את התחושה לאחר ישיבה מעט ממושכת. בדקו כי הכורסא נותנת תמיכה מלאכה לגב ולרגליים, כמו כן שסוג העיסוי והפונקציות מתאימים לכם.

כורסאות חשמליות: הטרנד הבולט בתחום הכורסאות

כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי הטרנד הבולט ביותר בעולם כורסאות המסאז' הם הכורסאות החשמליות. כורסאות אלו נותנות מעטפת מלאה תוך כדי חוויה בלתי נשכחת של מסאז'. לא מעט מן הכורסאות מספקות מעטפת המשלבת מערכת עיסוי ייחודית ומתקדמת לצד מערכות חימום, כמו כן גם שלט בקרה איכותי ובמקרים מסוימים גם אפליקציות ייעודיות. אין זה פלא שכורסאות אלו הפכו לבחירה הטבעית של אלפי לקוחות בישראל ובעולם.

התאימו את גודל הכורסא לחלל

טרם רכישת הכורסא אנו ממליצים לכם לתאם כבר מראש את המקום בו אתם מעוניינים למקם את הכורסא, לאחר שאתם יודעים איפה תרצו למקם את הכורסא תקחו מידות של המקום לאורך ולרוחב. אחרי שיש לכם את המידות אנו ממליצים לכם לרכוש כורסא המתאימה מבחינת מידות לחלל, כמו כן לקחת בחשבון סטיית תקן של סנטימטר עד 2.

KSC: מתמחים בכורסאות עיסוי

KSC הינה אחת מן החברות המובילות בתחום הייבוא והשיווק עם ניסיון של למעלה מ – 25 שנה בעולם הרהיטים ו17 שנים בפרט בעולם כורסאות העיסוי. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום וליהנות ממוצרים בפריסה ארצית ממחסן היבואן ועד לביתכם ללא שום פערי מחירים!
כורסאות חשמליות