כיצד שימוש כורסאות עיסוי יכול לשפר משמעותית בריאותך?

מסאז' הוא תרגול היסטורי ארוך במתן מגוון רחב יעיל של יתרונות בריאותיים, החל משיכוך כאבים לשיפור זרימת הדם ועד לריפוי מואץ להקלה. עם זאת, כאשר פותחו לראשונה כורסאות עיסוי, חשבו שהם מיועדים בעיקר כדי להקל על מנוחה והרפיה. למרות שהם בהחלט משיגים את המטרה הזו, הם יכולים לעשות הרבה יותר מעבר לכך, מעבר לכל דמיון אפשרי. מאמר זה יסיע לך להבין חשיבות הנושא.


כורסאות עיסוי הטובים ביותר מספקים מסאז' אמתי

אחת הסיבות ש כורסאות מסאג' או כורסאות טלויזיה חשמליות עוזרות יותר מאשר לעזור לך להירגע היא שכורסאות המסאז הטובים ביותר כיום משופרים טכנולוגית בהרבה על פני דגמים ישנים יותר. בימים הראשונים, כורסאות עיסוי היו פשוטים מאוד והיו בעלי פונקציונליות מוגבלת. במקרים רבים הם יכלו לספק לחץ בכריות האוויר רק בכמה אזורים ורק עם דפוסי התנועה הבסיסיים ביותר.


כאשר אתה משווה כורסאות עיסוי הזמינים כיום לאלה מעשרות שנים עברו ההבדל ביניהם מדהים - הגרסאות האחרונות מתייחסות לתחומים מרכזיים מכף רגל ועד ראש


כתפיים - אזור פנימי ב 3D
גב עליון - שטח מגע גדול יותר
גב תחתון - מגע אפקטיבי יותר
ידיים - ממוקד כפות ידיים וזרוע
רגליים - שוקיים וכף הרגל
כתוצאה מכך, יש להם השפעה משמעותית ישירה על הבריאות שלך.


היתרונות הבריאותיים הרבים של כורסאות עיסוי מתקדמים

כתוצאה מסאז' מקצועי, באופן ספציפי, כיצד כורסת עיסוי יכולה לספק יתרונות בריאותיים? למרות שזה תלוי במצב הגופני שלך באיזו תדירות נעשה שימוש בכורסה ובגורמים אחרים, אנשים מדווחים ובמקרים רבים מחקרים מאשרים יתרונות הכוללים פלא בשיפור ככלי במצב הרוח וכאבי גוף מופחת. שימוש קבוע בכורסת עיסוי יכול לסייע בהפחתת כאב באזורים רבים בגוף. אחד שבו העיסוי יעיל במיוחד הוא הגב התחתון. כאשר שרירים שנעשו מתוחים מדי מתחילים להירגע. כאבי גב תחתון נוטים לרדת. למעשה, עבור אנשים רבים, עיסוי עשוי להיות יעיל יותר בהפחתת כאבי גב תחתון מאשר אמצעים קונבנציונליים כמו דיקור או תרופות. בעוד שאתם צריכים לעקוב אחר הוראות הרופא שלך, טיפול יעיל בכורסת עיסוי עשויים להיות תוספת חשובה לתוכנית הטיפול בך. פחות כאבי ראש. לכאבי ראש בכלל ולמיגרנות בפרט יכול להיות מרכיב של מתח שרירים ולחץ דם. על ידי הפחתת או ביטול מתח השריר הזה בהזרמת דם טובה יותר, כורסאות העיסוי הטובים ביותר עשויים לעזור להפחית את התדירות והעוצמה של כאבי ראש. אין מפתיע כלל שבמבחן הזמן ומחקרים רבים שנערכו בתחום מצביעים על מגוון עשיר של יתרונות בריאותיים שונים הן בפן הפיזי והן בפן המנטלי שכורסת עיסוי תורמת ומועילה לבריאות האדם.


מאפיינים של כורסת עיסוי חדשנית

כורסאות העיסוי הטובים ביותר יש תכונות מסוימות המאפשרות להם לספק יתרונות בריאותיים יוצאי דופן. הם מייצרים את הכמות המתאימה של לחץ התחדשות מכף רגל ועד ראש. כיסא העיסוי SUPER NOVO הוא דוגמה מצוינת. טכנולוגיית העיסוי שלו מאפשרת לו להגיע לאזורים בגוף שיכולים לפספס על ידי כורסת עיסוי אחרת. לכורסאות עיסוי מתקדמים יש גם מגוון "תכניות" מוגדרות מראש לבחירה. זה מאפשר לך לבחור דפוס מסאז' שעונה על הצרכים המיוחדים שלך לאותו היום, ודפוס אחר אם מתאים מחר בהתאם לטיפול נדרש. בנוסף, הכורסא מאפשרת לך לשלב באופן ידני מגוון עיסויים בטכניקות שונות. זה נותן לך את הגמישות להתאים את המוצר לשגרה, שיכולה להיות יכולת שימושית במיוחד ככל שאתה מכיר יותר את הכורסה שלך ואת התוצאות שאתה מקבל מעיסויים מגוונים שהמוצר מציע. כורסת עיסוי מבצעת מגוון מניפולציות על רקמת השריר דרך טכניקות של לחיצה, מתיחה, הקשה ולישה. העיסוי יכול לנוע מבין מגע רך ונעים ועד ללחץ עמוק מאוד על הרקמה והשריר שלעתים עלול גם להתבטא בכאב קל במהלך הטיפול.

התאוששות מהירה יותר מאימון

כאשר אתה מתאמן במרץ, השרירים שלך מייצרים חומצת חלב. תוצר לוואי זה של האימון תורם לעייפות ולכאבי השרירים. בהדרגה, הגוף שלך מעבד חומצת חלב ומסיר אותה מהשרירים שלך. כפי שיעידו מאמנים אתלטים וספורטאים כאחד, שימוש קבוע בכורסת עיסוי מתקדמת יכול לסייע לגופך בסילוק חומצת חלב ולעזור לך להתאושש מאימונים בצורה מלאה ומהירה יותר כל פעם לאחר אימון פיזי בחדר כושר או בספורט אחר. ניתן למקד את מנגנון המערכת באזור הכאוב, ובעזרת טכניקות נכונות מעניק טיפול מקצועי שבו ניתן לשחרר את השרירים המכווצים.


שיפור תפקוד מערכת החיסון

כאשר הגוף שלכם בלחץ מתמיד מחיי יום עמוסים, המערכת החיסונית שלך עלולה להיות מדוכאת וחלשה, מה שהופך אותך לפגיע יותר למחלות. המסאז' עוזר לך להירגע, מסאז' מעצים את מערכת החיסון שלך לעבוד בצורה יעילה יותר. אז בעוד שהעיסוי עצמו אינו מונע מחלות, הוא יכול לעזור ליצור את התנאים שבהם הגוף שלך יכול להגן על עצמו טוב יותר מפניהם. רמות קורטיזון נמוכות יותר. קורטיזון הוא הורמון הידוע כמעורר את תגובת - הילחם או ברח של הגוף בשעת משבר. למרות שזה משחק הכרחי וחשוב במצבים מסוימים, רמות גבוהות מתמשכות של קורטיזון עלולות לגרום למספר בעיות בגוף. עיסוי יכול לעזור להוריד את רמות הקורטיזון ולהפחית את "תגובת הלחץ" של הגוף.


הורדת לחץ נפשי ולחץ דם וקצב הלב

הלחץ של לוחות הזמנים הקדחתניים שלנו מתבטא לעתים קרובות כמתח שרירים באזורים רבים בגוף, בעיקר בצוואר ובכתפיים. המתח הזה יכול להגביר את התגובה של מה שנקרא מערכת העצבים הסימפתטית ו להעלות את לחץ הדם ואת קצב הלב שלך. לחץ דם גבוה (המכונה גם יתר לחץ דם) מגביר את הסיכון למצבים רבים, כולל מחלות לב, שבץ, ונזק לאיברים כמו הכליות. עיסוי מייצר קונטרה מועילה ובריאה מאוד ללחץ יומיומי. זה מפעיל את מערכת העצבים הפאר סימפתטית שלך שקיימת כדי למתן את ההשפעות לחצים. במילים אחרות, כורסאות עיסוי טובים עוזרים להחזיר את הגוף לאיזון ותורמים לרמות לחץ דם וקצב לב בריאים בוודאי יותר.


כורסאות עיסוי והבריאות הרגשית שלך

ההבנה שלנו כיצד הנפש משפיעה על הגוף ולהיפך ממשיכה להתרחב. כיום אנו יודעים שלמצבים נפשיים ורגשיים רבים יש גם מרכיב פיזיולוגי. לדוגמה, בעוד המנגנון המדויק עדיין לא מובן, ישנן עדויות הולכות וגדלות לכך שרמות גבוהות של קורטיזון יכולות לתרום למצבים פסיכיאטריים בעוצמות משתנות. על ידי סיוע בהפחתת מתחים והחזרת הגוף לאיזון להבדיל מ כורסאות חשמליות, מסאז' עשוי להפחית את מצבי הרוח כמו גם את הסימפטומים של חרדה, דיכאון וסטרס.  סטרס ידוע גם בתור המגפה של המאה ה-21, זה לא מקרי. ריבוי המטלות, הקצב המסחרר שבו אנו נדרשים למגוון תחומי אחריות יוצרים מתח מתמשך שאיננו פוחת לרגע. מתח נפשי יכול לסייע לנו להתמודד עם מצבים קיצונים, אבל, כאשר איננו פוסק לרגע, הוא יוצר מגוון השלכות שליליות בריאותיות החל מפגיעה במערכת החיסונית ועד לבעיות לב כאבי ראש וכלי דם. כורסת עיסוי מקצועית נמצאה כשיטה טיפולית נפלאה המסייעת להפחית מתחים בחיי היום יום. לצד המגע הנעים והמלטף, הלחיצה והלישה של השרירים כמגע מטפל מקצועי זמין מעודדת את הפרשתם של אותם הורמונים אותם אנו זקוקים ואשר מסייעים להשרות תחושת אופוריה רוגע ושלווה שללא ספק תורמת מעל לכל מידה לבריאותנו.