כיצד לבחור כורסאות חשמליות הטובות ביותר

האם אי פעם נאלצתם לאמץ את גופכם לתנוחות מביכות להפליא כדי להגיע לידית הכורסא שלכם? זה קורה עם כורסאות מסורתיים רבים, אתם תרגישו מאוד לא בנוח לפני שתוכלו להתרווח בתנוחה המועדפת בכורסא שלכם. מזל גדול שהימים האלה חלפו מזמן.  כורסאות עיסוי או כורסאות חשמליות הן מזמן הטובות ביותר כיום הופכים את חווית הישיבה למשתמש בכורסה בדיוק למה שהייתם מייחלים לה - דרך להירגע ולהרגיש בנוח בקלות ובמהירות ללא קושי פיזי או יכולת אקרובטית בתפעול המוצר.


כיצד יכולים מומחי התחום לעזור?


KSC שיתפה פעולה עם מותגים בינלאומיים כדי לספק ללקוחותינו מגוון מקיף של מוצרים כדי לתת מענה לצרכיהם. בתור ספקית כורסאות עיסוי וכורסאות הרמה,  KSCנושאת מגוון שלם של כורסאות חשמליות מסוגים שונים המספקים ללקוחות את הניידות והעצמאות המגיעים להם בלחיצת כפתור עם מיטב החידושים במנגנונים מכניים בהם מנגנון שמירת מרחק מחפצים וקיר עכשווי. כורסאות חשמליות פרמיום, המוצעות בעיצובים וחומרים שונים, ווניל גמיש PU ועד בדים עמידים רכים רחיצים אופנתי. אתם יכולים אפילו להתאים אישית את החיפוש שלכם על ידי סינון לפי צבע, ריפוד או אפשרויות ספציפיות נוספות. תכונות יוקרה כמו ספוג וייסקו קצף זיכרון ומושב אורתופדי קטיפתי, תנועות נדנוד ושכיבה, משענת יד עם מחזיקי כוסות, תאי אחסון נסתרים או עיסוי חשמלי מרגיע. אנו אפילו משווקים כורסאות חשמליות במדיה ליחידים או לתאי צפייה ביתיים. אז קחו הפסקה מוצדקת, הישען ותירגעו, מגיע גם לכם.


אז מה זה בעצם כורסא חשמלית?


קל להתבלבל מה זה בדיוק כורסה חשמלית. ישנם שמות רבים ושונים הקשורים לסוג זה של כורסא, כולל כורסאות הרמה, כורסא מעלית, כורסה חשמלית, כורסת קימה, כורסת סטנד אפ, וכיסאות הרמה להקלה בעמידה לטיפול בגיל השלישי והסובלים מפציעות וקושי גופני. כסאות חשמליים - או כורסאות חשמליות – הינם רהוט חשמלי המכילים מנוע מובנה המזיזים ומניעים מנגנוני המושב ואת תנוחת הישיבה של המשתמש. ברגע שהכורסא מחוברת לסוללה נטענת או לחשמל, המשתמשים יכולים להתאים את זווית השכיבה, הישיבה, הטיית הדום הרגליים עם שלט רחוק. כל המונחים הללו משמשים לתיאור כורסא המופעלת על ידי מנוע בוכנה הפועל במתח נמוך שמתאים את מיקומו כך שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלך. במילים אחרות, אתם יכולים למקם את הכורסא שלכם משכיבה לישיבה להרמה בהתאם להעדפות ולצרכים שלך באותו רגע באמצעות לוח בקרה או שלט חשמלי.

מהם השימושים של כורסאות חשמליות?


כורסא שכיבה חשמלית מתאים לכל מי שחווה מוגבלות בניידות. כורסאות אלו מועילים למשתמשים המתמודדים עם אתגרים בישיבה או בקימה בחזרה. כורסאות חשמליות פועלות על מתח חשמלי נמוך. הם מגיעים מצוידים במנוע ציר תבריגי (יחיד או כפול) המפעיל את החלקים המתכווננים במנגנון פלדה מכני ומכוונן את הכורסא למצב הרצוי. השלט הרחוק המצורף עוזר לתפעול הכורסא בקלות ללא מאמץ כלשהו. באופן ספציפי, כורסה חשמלית מרימה ונוטה כדי לעזור למשתמשים להיכנס ולצאת ממצב ישיבה. תנועות הכורסא מתכווננות בעדינות זו - מסירות כל עומס על הברכיים והירכיים. כורסאות אלו כוללים גם תנוחות המוצר להרפיה מוחלטת או שינה ונמנום. יתר על כן, כורסאות חשמליות יכולות לעזור לאנשים להתאושש מחבלות, תאונות, נפילות, לאחר נקע או שבר, ניתוח או מחלות הדורשות מנוחה על ידי סיוע בהפחתת העומס ומאמץ על הגוף. לבסוף, כורסאות אלו יכולים לסייע המשתמשים לעזור לעצמם בניידות ולהישאר עצמאיים יותר בקלות. כורסאות שכיבה חשמליים מציעים נוחות מדהימה וגמישות במתן מענה לצרכים האישיים של המשתמשים והם ידידותיים במיוחד עבור אנשים בכל הגילאים.


6 גורמים חשובים לבחירת כורסאות חשמליות

1. גודל

כן, זה נכון - רוב כורסאות השכיבה החשמליים גדולים יחסית. אבל כמה מהכורסאות האלה גדולים יותר מאחרים. כמה כורסאות שכיבה חשמליים תוכננו במיוחד עבור אנשים נמוכים ורזים יותר. כורסאות קימה להרמה אחרים מתאימים למשתמשים גדולים יותר. זה מאתגר להרגיש בנוח בכורסא שלא מספיק גדולה בשבילך. לכן, חיוני לחקור בקפידה את גודל הכורסא השכיבה החשמלית שלך לפני קבלת החלטת רכישה כלשהי – בממדיה החיצוניים וכן הפנימיים.  KSCיודעת את החשיבות של קבלת הכורסא בגודל הנכון שיענה על הצרכים שלך אז ספר לנו איך אנחנו יכולים לעזור לך? עם כל כך הרבה כורסאות חשמליות מעוצבות בשוק, זה יכול להיות מאוד קשה לבחור איזה כורסא מתאימה ביותר לחדר הסלון שלכם ולצרכים הייחודיים שאתם אוהבים. כורסאות מעוצבות הם מרכיב חיוני ויכולים להשאיר את האורחים שלך מרגישים נהדר או נורא בסוף האירוח שלהם. אז איך תמצאו את כורסה אופנתית שתעניק נוחות לאורחים שלכם? המומחים שלנו עם למעלה מ-30 שנות מומחיות משולבת בתעשיית הרהיטים התכנסו כדי לבחור את כורסאות העיצוב הטובים ביותר לשנת  - 2022. אנחנו יודעים מה מבקשים היום בכורסא לסלון, וזו הסיבה שהדרישות שלנו מול הספקים בחו"ל משלבים איכות, נוחות, חומרי גלם חדשניים, עמידות, ערך, עיצוב מודרני והטוב ביותר ולא פחות חשוב - מוכרים שיתנו לכם כיוון התחלה ורעיונות מודרניים בחיפוש אחר כורסאות חשמליות איכותיות בעיצוב הסלון המושלם שלכם.


2. עיצוב

מומחי אדריכלים מציעים מגוון רחב של כורסאות חשמליים, כולל כורסאות יוקרתיים ואפשרויות משתלמות יותר. רכישת כורסא היא השקעה וחיוני לוודא שאתם בוחרים את הכורסא הנכונה עבורכם במידותיה. ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כורסה חשמלית.


3. נוחות

בהתחשב בכמות הזמן שאנשים רבים מבלים בכורסא האהובה עליהם, נוחות היא תכונה אחת שאתם חייבים לתת עדיפות עליונה. כל אדם הוא שונה - אז בעוד שאנשים רבים עשויים לטעון שכורסא היא הכי נוחה בעולם, אולי לך לא מרגיש אותו הדבר. רק דעתך על הנוחות היא שחשובה כשמדובר בכורסה החשמלית שלך ועדיפות בהחלט לכורסא בהתאמה אישית למידותך. אם יש לך שאלות לגבי הנוחות של כל כיסא הרמה חשמלי, דבר עם יועץ מומחה KSC.


4. משקל

בבחירת המשקל המושלם לכורסת השכיבה החשמלית שלך, תעמדו בפני פשרות חשובות. תרצו שהכורסא שלכם תהיה כבדה מספיק כדי שתהיה עמידה לעמוד בבלאי של שימוש קבוע. ולכן, זה צריך להתמודד עם הדרישות שלך ולא להישבר או להתקלקל בהליך יום יומי. יחד עם זאת, אינך רוצה כורסא כבדה מכדי להזיז אותה כאשר אתם צריכים למקם אותה מחדש. אמנם לא סביר שתזיזו את הכורסא השכיבה החשמלי שלך בתדירות גבוהה, אבל הכורסא צריכה להיות ניידת עם גלגלים או טבעות פלסטיק כדי להזיז אותה בעת הצורך. רוב כורסאות ההרמה הנישאות על ידי KSC מציגות את שתי האפשרויות הללו, הן יציבות והן ניידות.


5. הרכבה

היבט מצער בקניית כל רהיט חדש הוא ההרכבה הנדרשת כאשר אתה מקבל אותו הביתה. דרגת הקושי הכרוכה בכורסאות חשמליות משתנה. אז הקפד לשקול את ההרכבה הנדרשת כאשר אתה מחליט בין דגמים זמינים של כורסאות, בכל מקרה לנו יש השרות הדרוש לכך. פנו ל- KSC לפרטים לגבי ההרכבה הנדרשת לכל אחד מהכורסאות שלנו.


6. חומרים

כסאות ו כורסאות חשמליות הן מזמן  מגיעים במגוון חומרים. וחומרים אלה כוללים מאפיינים שונים הנוגעים לנוחות, תחושה ועמידות. כמה חומרים נפוצים כוללים ד. עור, בד רחיץ, שלדה עץ מלא, מנגנון עמיד. כורסא הרמה חשמלי STAND UP היוקרתי מדגם אינפינטי כולל את הבדים האיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק. הוא מתאפיין באותו בד שמופיע בשווקי אופנה ומכוניות יוקרתיים. אז מובטח לך מוצר נוח ואיכותי. כורסאות הרמה מבד שכיבה אלו מגיעים במגוון צבעים של שחור פחם, חום נס קפה, בז', כחול, אפור בהיר וחום. האפשרויות מבטיחות שהכורסא הפנטסטית הזו מתאים לכל עיצוב בית וסלון. אתם יכולים לבחור בין דגם ויקטוריה או לבחור בדגם מסעדי ידיים בסגנון כריות. מנוע תנועה לנרי ה- EWORK שלנו מאפשר מיקום הכורסא באופן יוצא דופן לחלוטין בכל כורסא אחרת, רק עד 10 ס"מ מהקיר האחורי המושלם לחדרים עם מגבלת מקום בחלל. כורסא זו כוללת גם עיצוב משענת גב  3 חלקים אורכיים ומשענת ראש, המספק נוחות ותמיכה יוצאי דופן לגב העליון, האמצעי והתחתון. מזרן קפיצים איכותי וקפיצים בבסיס השלדה מעניקים תמיכה ללא "צניחה במושב" לאחר הקימה מהמושב ומעניקים בכך תמיכה יציבה נוספת. כורסא מבד זו כוללת שנאי סוללת אספקת חשמל לגיבוי כדי להבטיח שהתכונות הממונעות יפעלו כאשר אתם צריכים אותם בחרום. המכלולים והמנגנונים האיכותיים שלו פועלים ומנוע שקט לפעולה חלקה ללא רעשים. כורסה הרמה חשמלית זו מגיעה עם אחריות יבואן לשבע שנים על מנגנון המכני ועל שלמות המסגרת, שנה אחריות על המוצר וחלקים אלקטרוניים. כורסת הרמה החשמלי  דגם יגואר מציע תמורה יוצאת דופן. כורסא זאת מאפשרת למשתמשים לשבת מעמידה ולעמוד מישיבה ללא צורך במאמץ. הוא כולל שלט ידני מאוד קל לשימוש ותפעול, המשתמש במתג פשוט גדול למעלה ולמטה בסגנון ימין ושמאל. פונקציה זו אידיאלית למשתמשים עם בעיות זיכרון או קושי בתפעול וכך גם הכיסים הצדדים נוחים לאחסון ושימור. מסגרת עץ עמידה ומנגנון ההרמה המכני עמידים להפליא, יכולים לסייע ביעילות למשתמשים עד 130 קילוגרם. דגם זה הוא כורסא מנוע יחיד, אבל, מה שאומר שכרית הגב והדום אינם נעים יחד. המנוע שלו שקט להפליא ומספק פעולה מוטורית חלקה עם כושר דחיקה מדהים 400 ק"ג.