כיצד כורסת עיסוי תורמת לכם?

טיפול רקמות עמוק וגם בזמן פדיקור 

כבר למעלה מ 20 שנה אנו מייבאים ומשווקים כסאות עיסוי מובילים בתעשייה שנבנו להחזיק מעמד לשנים ארוכות. כסאות עיסוי למכוני יופי הם גם כורסאות הפדיקור החדישים לתחום זה עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר וחלקי הכורסא מותאמים שתוכננו עבור מגע האדם. עם חבילת תכונות ייחודיות המאפשרות לך להתאים את חווית העיסוי לרמת פינוק ורוגע, תוך מתן הרגיעה והיוקרה האולטימטיביים לטיפול אישי עבורך לכף הרגל או מניקור פדיקור וכדומה. 


שימוש יעיל במוצר

כורסת עיסוי בישיבה הוא למעשה התאמה של מסאז' לפיו המשתמש יושב רגוע בכיסא שנועד לתמוך בגוף ולהכניס המטופל למצב המסייע לו/ה לשחרור מתחים והרפיית שרירים כואבים ומתוחים. העיסוי מתבצע עם ביגוד, ללא שמנים וקרמים ואורך עד 30 דקות. למעשה זמן טיפול שווה ערך לטיפול של שעה וחצי אצל אדם מטפל. בכורסא נעשה שימוש בטכניקות מעיסוי רקמות עמוק, שוודי ושיאצו, ובדרך כלל מתמקדות בקבוצות השרירים בצוואר, בכתפיים, בגב ובזרועות. אופציה כזו יכולה להיות שימושית מאוד גם לאנשים עם מוגבלות בניידות שמתקשים בתנועה או לאלה שמתקשים לשכב. עיסויי כורסא שישיבה או שכיבה אינם מיועדים בדרך כלל להחליף טיפול בפציעות או במצבים רפואיים, אלא מתוכננים כטכניקה יעילה לניהול מתח המעוררת תגובת הרפיה, הקלה ושחרור לחצים.




פתרונות מועילים

פתרונות עיסוי בשילוב פדיקור הם היום המקדמים בטיפול עצמי טוב יותר. תחום זה הושקעו מיליוני דולרים במחקר, אנו לוקחים חלק בתעשייה עם טכנולוגיה מהפכנית רובוטית המדמה מגע מטפל/ת מקצועי איכותי, כמגע אנושי בזמן שאת החלטת טיפול בעדיפות שילוב עם טיפול עיסוי. טכנולוגיית העיסוי הרשומה בפטנט, בכורסת עיסוי היוקרתי  NOVO לכף הרגל שלנו מספקת חוויה מפחיתה מתחים בשרירים בגידים ורצועות התומכות ברגל ומקלה על כאבי גב כפי שלא היה עד היום. מסאז' איכותי מתקדם ללא צביטות כואבות וחיכוכים מגרדים הקשורים לכיסאות עיסוי טיפוסיים בשוק, כל קו מתאר של הגוף מטופל באופן ייחודי על ידי הגמישות שאין שניה לה.


כיצד עיסוי תורם לך?

טכנולוגיית העיסוי הרשומה בפטנט, בכורסת עיסוי היוקרתי  NOVO לכף הרגל שלנו מספקת חוויה מפחיתה מתחים בשרירים בגידים ורצועות התומכות ברגל ומקלה על כאבי גב כפי שלא היה עד היום. מסאז' איכותי מתקדם ללא צביטות כואבות וחיכוכים מגרדים הקשורים לכיסאות עיסוי טיפוסיים בשוק, כל קו מתאר של הגוף מטופל באופן ייחודי על ידי הגמישות שאין שניה לה. טיפול בעיסוי רקמות עמוק מכוון לשכבות הפנימיות של השרירים שלך על ידי הפעלת לחץ איטי ויציב. טכניקה זו משמשת כדי להקל על מתח השרירים על ידי פירוק קשרים ורקמת צלקת שעלולה לגרום לכאב ודלקת. בעוד שכמה טכניקות עיסוי מתמקדות בכורסא משולבות יחדיו עת מנת לסייע לך להירגע, טיפול בעיסוי רקמות עמוק הינו תרגול אינטנסיבי יותר. מטפלים מיומנים במסאז' משתמשים בכפות הידיים בלחיצות, באגרופיהם ובאצבעותיהם כדי ללוש לתוך השרירים העמוקים, מה שעלול לגרום בהתחלה לאי נוחות קלה בשחרור הכאב. אבל, טכניקה זו אפקטיבית מאוד ובסבירות גבוהה יכולה לסייע לך בטיפול בפיברומיאלגיה, לחץ דם גבוה, מרפק טניס ופציעות ספורט. חימום הינה פונקציה מועילה במיוחד בעת העיסוי שכן הוא מחממת את השרירים וכלי הדם ותורמת רבות לשחרור שרירים תפוסים בזרימת דם המועילה יותר.




חשיבות תנועות מכלולי הכורסא

תנועות העיסוי בטכנולוגיה ייחודית כאדם מטפל במגע מהפכני ייחודי חכם לא כשאר הכורסאות, גורמות לדם להיכנס ולצאת מהשרירים והמפרקים ומגבירות את אספקת החמצן והחומרים המזינים החיוניים בכלי הדם. תהליך זה יכול במקרים מסוימים, לסייע בזמן החלמה מפציעות ולספק לכל הגוף תחושת רווחה משופרת עם עודף חמצן כאוויר נשימתי בתקופת קושי להמשיך הלאה. כנראה לא סתם אמרו לך ,לנשום עמוק, כשהדברים קצת מלחיצים. הסיבה לכך היא שנשימה עמוקה וקלה מכניסה את הגוף למנוחה באופן טבעי. עיסוי רגיל מקל על השרירים הכואבים ומפחית מתח שיכול להגביל נשימה רגילה.  כורסאות עיסוי כורסאות מסאז של חברת KSC


היתרונות של עיסוי תרפיה וכיסאות עיסוי

עיסוי מעשי טוב יכול למלא תפקיד מכריע בהקלה על כאבי גב. באופן דומה, נועד לספק מידה מסוימת של הקלה בכאב והרפיה, עם זאת, ללא צורך באינטראקציה מאדם לאדם. קבלת עיסוי בפרטיות הבית, יחד עם נוחות ויעילות בזמן לכך שחלקם בוחרים לרכוש כורסת עיסוי כאמצעי פוטנציאלי להקל על כאבי הגוף השונים שלהם עיסוי משפר משמעותית את זרימת הדם הוורידיים והלימפה – וזאת כאשר מגע מניפולציה בעוצמות משתנות בשרירים מגבירה את זרימת הדם. הגברת זרימת הדם מקלה על זרימת הדם והספיגה של יסודות תזונתיים לתוך השרירים והרקמות. הגברת מחזור הדם הלימפתי מפנה רעלים מהאזורים הללו המחייה את האזור בו קיימת בעיה כלשהי. עיסוי יעיל יכול לעשות פלאים להפגת מתחים וכאבי גב אך לא תמיד עיסוי טיפולי נוח או זמין שאתה צריך אותו. למרות שיש כאלו שעדיין חושבים שעדיף לקבל עיסוי ממטפל מורשה. כורסת העיסוי זמין כעת גם תחליף מוצר חשמלי אלקטרוני שעשוי לספק כמה מהיתרונות למגע האנושי. היתרונות שכורסת עיסוי יכולה להביא עשויים לעלות על המחיר.