כורסת קימה חשמלית פתרונות חדשניים מתקדמים

פרטי מוצר

חלומות בהקיץ יהפכו לבילוי המועדף החדש שלך ב"כורסת קימה המרימה" הרב תכליתית מבית KSC. סגנון כורסא הרמה חדש זה מכין את הגוף שלך להרפיה אולטימטיבית עם משטח הדום מלא, כרית גב יוקרתית לתמיכה אולטימטיבית בראש. חבר את משענת הראש המפרקית הזו למושב עם טכנולוגיית המיקום בדרכך אל הכורסה האהובה החדשה שלך בהתאמה אישית בהתאם לצורך לנוחות האישית שלך. כורסת הרמה הוא מושב בסגנון כורסת טלויזיה המשתמש במנוע כדי לעזור לאדם לצאת ממנו בבטחה ובקלות מישיבה. מנגנון הרמת הכוח בפנים דוחף את המושב כולו למעלה מהבסיס שלו כדי לסייע למשתמש לעמוד. למרות שזה אולי נשמע כמו מותרות, עבור אנשים רבים זה הכרחי.


חווה נוחות מותאמת אישית

עם כורסאות ההרמה בחדשנות של KSC E-WORK כורסת הרמה ארגונומית זו מציעה גב כרית מושב וגב מותאמת לסגנון נקי אך רגוע תוך מתן תמיכה אידיאלית אורטופדית. זרועות הקטיפה ומשטח שזלונג רחב מרופד רציף במיוחד, יחד עם מגוון אפשרויות גודל בהתאמה כמעט לכל אדם, מספקים שעות של נוחות אינסופית ללא קשיים מיותרים בהוספת כריות בגב ובמושב. כורסאות חשמליות קיימים גם כורסאות ההרמה של KSC מגיע כסטנדרט עם מערכת המיקום שלנו Comfort Zone עם מגוון אזורים, הכוללת את מיקום עומק וגובה המושב בחדשנות הייחודית שלנו ומכך אתם מקבלים כורסא בהתאמה אישית מהר מבלי לחכות שבועות או חודשיים. התאמה בהתאם לממדי גופך – מכך עומק וגובה המושב יהיו תואמים לך מבלי לשבור את הראש – התאמה מבוצעת לפי גובה ומשקל לתמיכה בריאה נכונה.



האם בריא לישון בכורסא כל יום?

לשינה בכורסת קימה חשמלית לפרקי זמן קצרים לא תהיה כל השפעות קבועות או חמורות על הגוף שלך באופן ניכר. עם זאת, שינה מתמשכת בכורסה לאורך זמן רב, שעות רבות או ימים עלולה לגרום להתכווצויות ברכיים וירכיים או נימול באחד מאזורי הגוף. זה יכול לגרום לשרירים שלך להתכווץ על המפרקים שלך ולגרום ליציבה זקופה ולעמידה מוגבלת עם ניוון שרירים.


האם בריא לשבת בכורסא במהלך היום?

ישיבה בכורסה טובה לגב שלך כל עוד הכורסא מספקת תמיכה מותנית מתאימה. אם הכורסה שלך מתאימה לגופך היטב ומגביה את כפות הרגליים שלך מעל רמת הלב לזרימת דם מועילה יותר, ישנם יתרונות בריאותיים רבים נוספים. זכור כי כורסאות מסוימות מציעות תמיכה מותנית טובה בהרבה מאחרות. לכן, חשיבות כורסא מותאמת אישית היא הסיבה העובדתית לכך לתמיכה אורתופדית מלאה בישיבה ארוכה במהלך היום.
בטח כבר שמעתם עד היום מכל חנות המשווקת כורסאות טלוויזיה חשמליות האמירות -שמור על מרווח קטן בין גב הברכיים לחלק הקדמי של המושב שלך. התאם את הכורסא כדי לתמוך בגב או הנח מגבת או שמיכה מגולגלת או כרית מאחורי הגב התחתון לתמיכה. חברת KSC פותרת לכם את הבעיות הללו. אין עוד צורך בכריות או שמיכה מגולגלת שתעניק לכם תמיכה – כורסאות בהתאמה אישית הם הפתרון האולטימטיבי לכך.


מה מומלץ להימנע לעשות בישיבה?

כורסאות שאינם בהתאמה אישית ממולאים יתר על המידה מאפשרים לגב התחתון לשקוע בתנופה לפנים או לאחור, מה שגורם ללחץ על הרקמות הרכות שמסביב. כורסאות אלו כוללים לרוב כריות בראש שדוחפות את הראש והצוואר קדימה, יוצרות את אותה בעיה כמו שנמצאת בגב התחתון במידה ולא קיימת תמיכה. לכן, 

1. יש למנוע הטיית הראש קדימה באופן יומיומי כדי למנוע פגיעה בשרירי הצוואר וחולשתם.

2. ישיבה "בחלל ריק" ללא תמיכת מותנית למניעת כאבי גב תחתון ואגן. 

3. ישיבה עם ידיים מורמות על מסעדי הידיים למניעת כאבי צוואר וכתפיים ועייפות. 

4. כיפוף מפרקי כף הרגל למניעת כאבים והתכווצויות שרירים.




בדי כורסה באיכות הגבוהה ביותר

בכל מה שקשור לביצועים, איכות וסגנון, אין דומה לערך הכורסאות של KSC שהבדים שאנו משתמשים בהם נותנים לך את אותה איכות וסגנון גבוהים שיתאימו לכל תפאורה. ב-KSC, אנו מבינים עד כמה כורסת ההרמה שלך חשובה לך, ואנו רוצים שתתענגו על המראה והעמידות שלו, כמו גם על הפונקציונליות שלו. כל הבדים שלנו בתקן התעשייה עבור עמידות. בד KSC HIGH Q  הגמיש מציע מראה מעודן של עור, אך בעיצוב רך, נושם ומתון להפליא. בד מגיע במבחר רחב של צבעים לבחירה ולעולם לא יידבק אליך או ירגיש חם או קר מדי. הבד היפהפה הזה עמיד בפני שריטות וקל לניקוי וחיטוי, כך שהוא תמיד ייראה חדש! בדים אלו מתפקדים ברמות הגבוהות פי 5 מהסטנדרט בתעשייה כדי להבטיח איכות ועמידות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו כל כך בטוחים באיכות הבד הזה מציע.


עיסוי מפנק לחושק/ת

כורסת קימה שלנו מגיעה עם מנגנון עיסוי המורכב מ 8 מנועי רטט ב-4 אזורים - גב עליון, גב תחתון, מותניים, ירך. ו- 5 מצבי רטט – דופק משתנה, לחיצה, גל קצר וארוך, תכניות אוטומטית ובקרה רגילה ידנית עם 3 עוצמות משתנות – גבוהה, בינוני, נמוך. פונקציית החימום מיועדת לחלק גב תחתון, מה שיכול לקדם עוד יותר את זרימת הדם במהלך תהליך העיסוי. הטמפרטורה היא כ 40 מעלות. אנו משווקים גם כורסאות עיסוי מקצועיות גדולות וקטנות מידע נוסף באתר שלנו.


סיוע בהרמת כוח

סיוע בהרמת כוח במושב מופעל על ידי מנוע KSC החשמלי שקט ואיכותי ללא צורך בתחזוקה, הכורסא שלנו נשענת עד כ 160 מעלות, מנגנון הכורסא ייחודי ואינו דומה למנגנון אחר בשוק הישראלי, שולט על כיוונון הגב והדום הרגליים בתנועה השומרת ישיבה אורתופדית. מנגנון הרמה מאוזן נגדי עוזר לאדם לעמוד ללא מאמץ ללא סיוע מאחרים. על ידי לחיצה על שני כפתורים בשלט הרחוק, הוא נשען בצורה חלקה ושקטה לפי המיקום המועדף שלו, מאפשר לעמוד בקלות מבלי להפעיל כוח על הגב או הברכיים. כורסת הרמה חשמלי זה משתמש בתושבת סגסוגת נושאת עומס גבוהה, אשר מחזיקה בנוחות עד 130ק"ג. אורכו במלואו של הכורסא משתנה בהתאם לדגם. לחלק מהדגמים יש גם שקעי USB השומרים על טעינת המכשירים שלך וכיסי צד כפולים לחפצים קטנים בהישג יד. שני מחזיקי כוסות משני צידי משענות היד עונים בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך אם יש לך צורך בהם ניתן להוסיף בהתאם לדגם.