כורסת עיסוי מגוון טכנולוגיות וטכניקות מסאז' D2   D3   4D

מהי טכנולוגיית עיסוי D2 מול D3 ו D4 ומהי טכניקת עיסוי ב 4 ידיים ב-כורסת עיסוי?

כיום טכניקת עיסוי D3 היא סוג חדש של רולר המאפשר לראשי הגלילה לבלוט מהמסלול שלהם פנימה, עוד מעבר כלפי תוך הגוף במאמץ להביא את העיסוי עבורכם למקומות שבדרך כלל מוזנחים על ידי הכורסא הממוצעת. מכיוון שהם יכולים לבלוט במספר דרכים מהמסלול תנועה זה גם מאפשר לראשי 4 הגלגלות לעסות עמוק יותר לתוך הגידים והשרירים. כורסאות חשמליות או כורסאות עיסוי D2 מציעים עיסוי מהנה במחיר סביר. כדאי לשקול עיסוי 3D אם ברצונך להתאים את העוצמה לעיסוי רקמות עמוק. עיסוי 4D מציע איכות עיסוי טובה עוד יותר בכך שהוא מאפשר לגלילים לנוע בקצב טבעי אך עמוק יותר. לעתים קרובות, תגלו שחברת  KSC מקדשת באמת לשביעות רצון הלקוחות ייבוא ושיווק כורסאות עיסוי הטובים ביותר, בין אם הם נחשבים  דו-ממד, תלת-ממדיים או ארבע-ממדיים. יצרני כורסת עיסוי תמיד מחפשים לשפר את העומק והדיוק של גלגלות המסאז' שלהם כדי לספק עיסוי יסודי ומדויק יותר. רוב הכורסאות של היום מציעים כעת אפשרויות שלוש אפשרויות ואף יותר: דו ממד, תלת ממד וארבע ממד ומסאז' ב 4 ידיים בדגם מטריקס רובוט. כל אחד ממנגנוני הגלגלות הללו פועל ברמות ועוצמות שונות ומתאים לסוג מסוים של אדם.


גלילי עיסוי דו ממדיים

סביר להניח שמשתמש מזדמן או מישהו שלא מחפש עיסוי עמוק ואגרסיבי במיוחד ייהנה מכורסת עיסוי המציעה מערכת דו ממדית. מערכת העיסוי הדו ממדית היא עיצוב מסורתי שקיים הכי הרבה זמן. טכניקת מסאז' זו מפעילה את שרירי הגב מבלי להיכנס עמוק מדי לתוך השרירים שמתחת במיוחד לאלו שלא אוהבים עיסוי חזק. גלגלות עיסוי האלו הם הכי פחות אינטנסיביים ואגרסיביים אך בדגם נובו הם ייחודים במגע כמטפל בזכות מנגנון התנועה הייחודי בטכנולוגיה שיש לכורסא להציע - למרות שזהו הסוג הבסיסי ביותר של כורסת עיסוי, הגלגלות שלהם מעולות בלהציע חוויה איכותית נעימה מרגיעה ואפקטיבית. הם לא מהסוג הכי זול שיש ל-כורסת עיסוי להציע.


מה זה בדיוק עיסוי תלת ממד?

רוב כורסאות העיסוי נעים רק על ציר A ו-B, אך תלת ממד כולל ציר H ציר תנועה כלפי פנים, המאפשר לגלגלות הסיליקון לנוע פנימה והחוצה ב-5 דרגות. 4D נכנס לפעולה על ידי שינוי תנועת הגלילים. זה מושלם כשהגוף שלכם כואב, במיוחד כשיש הרבה לחץ בגב ובכתפיים מעומס פיזי יום יומי בעבודה או במאמץ. עם כל כורסת עיסוי יוקרתית, המסוגלת לעבוד על אזורי עיסוי רחבים אפשריים, נוכל לכלול עוד כמה אזורי גוף לצרכי העיסוי שלכם - כריות האוויר, ראשי העיסוי או הגלילים הפרוסים בכל כורסת עיסוי עוזרת במיקוד לאזורים מיוחדים כמו זרועות וידיים, מלבד סיוע מסאז' של רפלקסולוגיה לחיצות ממוקדות ברגליים והשוקיים.


גלגלות עיסוי תלת ממדיות

מערכת עיסוי תלת ממד לוקחת את כל מה שמערכת דו ממד מציעה צעד אחד קדימה והיא נמצאת ברוב כורסאות עיסוי שמשווקים היום. זה עובד עמוק לתוך הכתפיים והגב שלך, חודר לשרירים, עושה את העיסוי קצת יותר אינטנסיבי. רולרים אלו יכולים לבלוט יותר החוצה/פנימה ממסלול העיסוי במספר דרגות משתנות ולהגיע למקומות שבדרך כלל מוזנחים על ידי הכורסא הממוצעת, כולל אזור הצוואר העליון והתחתון והכתף העליונה.
גלילי תלת ממד יכולים לנוע שמאלה-ימינה, למעלה למטה ולפנים החוצה. פעולה זו עוזרת לחקות את פעולת הידיים האנושיות של מטפל סופר מיומן. אתם יכולים להתאים את העוצמה כדי להפוך את המסאז' לאינטנסיבי או עדין ככל שתרצו עם כמה מגבלות המבוססות בתוכניות העיסוי - זו יכולה להיות תכונה טובה ומועילה אם יותר מאדם אחד ישתמש במוצר.



האם מותר להשתמש בכורסת עיסוי כל יום?

ידוע ששימוש מופרז מוביל לנזק בשרירים, דלקות וחבולות ברקמות בנוסף לפגיעה במנוע כורסת העיסוי הפנימי. אז, קחו את זה לאט וקל עם כורסת העיסוי שלכם, במיוחד כשאתם משתמשים בו בפעמים הראשונות. עלות השימוש המופרז אינה גוברת על כל תועלת נתפסת.



מהו ההבדל בין מנגנון עיסוי D3 ל D4 ?

גלגלות דו-ממדיות נעות קדימה ואחורה לאורך מישור מסלול המנגנון למעלה ולמטה. בעוד שהגלגלות התלת-ממדית למעשה אפשרות תנועה בולטת לתוך הגוף מ-2.1 ס"מ עד 7 ס"מ בניסיון לחכות מקרוב את התחושה של ידיים אנושיות – הלוחצות פנימה לתוך השריר חזק ועמוק יותר. לעיסוי אינטנסיבי יותר, גלגלות העיסוי 4D מספקים למשתמשים חוויה מדויקת יותר. גלגלות  4D אלו נועדו להחדיר יותר תנועה לאורך העיסוי, על ידי סיבוב הגלילים לכיוונים שונים כדי להתמקד באזורים ספציפיים בגוף. למרות שהיום קיימת טכניקת עיסוי ב 4 ידיים המסוגלת להפעיל 2 טכניקות עיסוי בו זמנית במגוון שילובי טכניקות שונות. המונח 4D עם היכולת להאיץ ולהאט את הגלילים ומומנט משיכה ומתיחה בו זמנית. אמנם זהו קונספט נפלא, ולא מעט כורסאות עיסוי 4D יכולים לספק עיסוי משולב, אך טכנולוגיית עיסוי 3D דומה להפליא לטכניקה החדשה הזו, כמובן מנגנוני הכורסא הרובוטים והתוכנה הם המילה האחרונה לאיכות חווית המסאז'.

כורסת עיסוי 4D יכול להיות נושא לבלבול עבור חלק מהאנשים, מכיוון שחלק מאמינים שדגמי תלת ממד ודגמי 4D זהים בשימוש שלהם, אבל זה לא המקרה. בעיסוי 4D, הגלילים יכולים להאיץ או להאט באופן אוטומטי כדי להתרכז בשרירים מתוחים וכואבים בתוכנית העיסוי וזאת מבלי שהמשתמש ישלוט ויכוונן זאת בשלט. ההבדל עם תכניות עיסוי 4D הוא ששינוי המהירות מובנה בתוכניות כך שלא תצטרכו להתאים אותו ידנית בכל רגע.



מה זה בעצם כורסת עיסוי נובו?

המטרה הייתה להפוך את כורסת עיסוי נובו להרבה יותר מסוגלת לשכפל מסאז' שמטפל יכול לספק. רבים מכורסאות העיסוי הללו משלבים מסלול מעבר ותנועה זו עם L-Track שהוא נתיב המוטמע ב כורסאות עיסוי שמטפל גם בשרירי הירכיים האחוריים וגיד הברך, העכוז, ועולה עד לחלק העליון של הצוואר וראש. למעשה, הסופר נובו, אחד מכורסאות העיסוי האינטנסיביים המשוכללים ביותר בשוק, מספק עיסוי רקמות עמוק מאוד וזאת ע"י מנגנונים רובוטיים בטכניקה ייחודית. טכנולוגיית התלת ממד שלו באזור כפות הרגליים מספקת עיסוי שיאצו ולחיצות שנועדו לשחזר את התחושה של תנועות אצבע ואגודל כמטפל תאילנדי מיומן בדיוק רב. דבר נוסף שכדאי לזכור בעת קנייה הוא שמבחינה טכנית אין ממד רביעי ממשי שכורסת העיסוי עוברת. הממד הרביעי במונחים מדעיים אומר משהו נוסף שונה. מה שהכורסאות האלה מתייחסים הוא מרכיב המהירות ותנועה משתנה. אלו הם ככל הנראה כורסאות העיסוי היקרים ביותר בשוק, אך המחיר שלהם מוצדק בהתחשב בהקלה שהם מיישמים. כורסאות עיסוי תלת ממד מחברת  KSC יכולים לעשות כמה דברים שכורסת תלת ממד אחרת לא יכולה, אבל הם גם די דומים עיצובית, לא מעבר לזה. רובם מסכימים שהגורם הקובע הוא התדירות שבה תשתמש בכורסא ומה אתה יכול להרשות לעצמך. בסך הכול, כורסת עיסוי 4D אינה שונה כל כך מכורסת 3D. הם פשוט מעניקים לכם קצת יותר שליטה על קצב ותנועה משתנה לחוץ ובלפנים מסאז עבורכם. עלייה משתנה זו במהירות יכולה לגרום לעיסוי להרגיש אינטנסיבי ומהיר יותר, אך היא לא בהכרח משנה משחק בחוויית העיסוי.



מה זה מנגנון מסלול עיסוי SL ?

מסלול SL הוא גרסה מורחבת של מסלול S ומסלול L עם עקומות. תנועה מהראש הגלגלות שלו מספקים מסאז' הרבה יותר עמוק על הצוואר, הגב העליון התחתון שבו ניכרת יותר עקמומיות, לחץ ועומס על עמוד השדרה. שילוב מסלול SL זה מתאים לבעלי כאבי צוואר ובעיות גב תחתון.



כורסת עיסוי מגיעה במגוון פונקציות, אך הנה דברים שעליכם לחפש כאשר אנו נתקלים בצורך שלנו לבחור כורסת עיסוי:

טכניקת לישה

טכניקה לישה ושיאצו

רפלקסולוגיה

טכניקה שיאצו

הקשות במהירות משתנה

מנגנון שמירת מרחק מהקיר

מצב שכיבה אפס כבידה

מתיחות גוף

רוחב עיסוי משתנה

מי משווק את אותו המוצר בעולם

איכות היצרן בחו"ל

אחריות