כורסת עיסוי כטיפול רפלקסולוגיה אנושי


טיפול באמצעות כורסת עיסוי רפלקסולוגיה 

רפלקסולוגיה היא תורת ההשתקפות לגוף האדם הרפלקסולוגיה מוכרת כשיטת טיפול המתמקדת בעיקר בכפות הרגליים ב כורסאות עיסוי, למרות שיש בגוף איברים נוספים (אוזן, ידיים, עיניים) אשר הגוף משתקף בהם. המסאז' בכורסא משפיע על איברים שונים בגוף באמצעות עיסוי לחיצות ממוקדות בנקודות קריטיות בכפות הרגליים. חלק מהטיפול כולל גם עיסוי כריות אוויר של כפות הרגליים. הטיפול מתמקד בגורם החסימה אם קיים ע"י סריקה מוקדמת, שיפור המצב הכללי של הגוף ואיזון הנפש.




למה מסייעת הרפלקסולוגיה הקואורדינטיבית? 

ניקוי ושחרור של פסולת ורעלים מהגוף -זרימת דם טובה יותר -חיזוק  של איברים פנימיים -הגמשת השלד וחיזוקו -סיוע בהפעלת מנגנוני הריפוי העצמי המצויים בגוף. ככלל, נאמר על הרפלקסולוגיה שיש ביכולתה לטפל והיא מסוגלת לשפר את מצבו הבריאותי של האדם. 


באילו מחלות ותסמינים מסייע טיפול רפלקסולוגיה? 

מערכת השתן ובכלל זה דלקות, זיהומים או אבנים, במערכת הרבייה, במערכת האנדוקרינית - הינו איזון הורמונאלי ותופעות גיל המעבר. מערכת החיסון שלנו. מערכת השלד והשרירים המשפיעים ישירות על: כאבי גב, כאבי ראש וצוואר, מיגרנה ועוד. מערכת העיכול משפיעה על: כאבי בטן, עצירות או שלשול, הקאות, גזים מצטברים, צרבות, אולקוס וכדומה. מערכת הלב וכלי הדם: חסימה בכלי הדם, לחץ דם גבוה או נמוך, מחסור בברזל, אנמיה ועוד. כוחו של טיפול עיסוי רפלקסולוגיה להעניק לך תועלות משמעותיות שהן הרבה מעבר להרגשה הטובה או פינוק אשר נלווית למסאג' רגיל בכפות הרגליים.


מחלות מערכת הנשימה רפלקסולוגיה

מאפייני כף הרגל כפלטפורמה לאבחון ולטיפול - סימנים בכפות הרגליים מעידים על מצבים מסוימים בגוף. בנוסף, מתבסס סריקת תלת ממד אבחון על ארבע היסודות המייצגים, כל אחד בנפרד בכפות הרגליים. 

מרכיבים שונים בטיפול האדם - רפלקסולוגיה עשויה לתרום להפחתת חרדה, לשמש בתור טיפול משלים לטיפול במחלת הסרטן, להקל במקרים של כאבי ראש כרוניים, לשפר תחושת הנינוחות והרגיעה הכללית בקרב מטופלים הזקוקים.

• עיסוי כף הרגל - משקפת את אזור החזה, הביטוי העצמי, היצירתיות והעשייה.

• עיסוי אצבעות בכף הרגל - משקפות את אזור הראש, את היכולת הבין אישית, האינטלקטואלית וחושי השמיעה והראיה.

• עיסוי העקב - משקף את מערכת השלד והשרירים ואת הביטחון העצמי. 

• מסאז' קשת כף הרגל - משקפת את חלל הבטן, העיכול והאיברים הפנימיים כמו גם את עולמינו הרגשי. 




ייחודיות הרפלקסולוגיה 

טיפול עיסוי בשוקיים המאפיין כורסת עיסוי הוא אחד המרכיבים המאפיינים את הרפלקסולוגיה בנוסף לטכניקות טיפול מיוחדות בלחצי אוויר בתדירות משתנים הוא הטיפול בשוקיים. השוקיים מצויות ומחברות בין כפות הרגליים לבין הברכיים. בכפות הרגליים משתקף הגוף ודרך הכפות ניתן להגיע אליו. רמת הסירקולציה בשוקיים נמוכה וישנן הרבה תופעות רפואיים בוורידים, בצקות וזמן החלמה איטי של פצעים וחבלות, משמע, השוקיים הן כעין לב מקור הבעיה כמקור חוסם תנועת הספקת הדם. השוקיים משמשות אזור שדרכו ניתן להעצים את הטיפול המקרין לכפות הרגליים. אורכן של השוקיים ביחס לכפות הרגליים מאפשר להשתמש בהן ובכלי הדם הארוכים שבהן כדי לנתב ולהעצים את כיווני הטיפול שלך. כמו כן בשוקיים גלומים קשרים ידועים עוד מלפני מאות אלפי שנים מהיבטים של אזורי האורך ואזורי הרוחב בגוף שלנו. האם גם אתה מעוניין להיעזר בטיפול רפלקסולוגיה בכורסת העיסוי שלנו? אתם מוזמנים להגיע ולהתנסות בכורסאות העיסוי שלנו - טכנולוגיה ייחודית חכמה מתקדמת הבנויה לתת מענה אמתי לבעיות אלו - בטיפול שנותן מענה למגוון של מכאובים ובעיות רפואיות מעבר להשפעה הנעימה והמרגיעה של טיפולי רפלקסולוגיה שלא קיימים ב כורסאות חשמליות.

מערכת כריות האוויר לעיסוי דחיסה. אתם יכולים גם ליהנות מעיסוי דחיסה באזורי כף הרגל, הברכיים והשוקים שלך. בשילוב טכניקות גלגול ולישה בפעולה כפולה בתלת ממד המסופקות על ידי גלגלי רגל שתוכננו במיוחד לרתום מגע מלא לכף הרגל ע"י 4 או 6 גלגלות בהתאם לדגמים. מטריקס רובוט במאמר לכורסה הייחודית לעיסוי מדובר בכלי טיפולי עוצמתי מאין כמוהו. 



במה שונה רפלקסולוגיה מעיסוי, רייקי או דיקור?

יש בלבול בין רפלקסולוגיה לעיסוי מטפל בשיטות מגוונות. רייקי ויוגה במגע תנועה או דיקור סיני. למעשה ישנם הבדלים מהותיים בין הטיפולים הללו. מטפלים בעיסוי סיני או שוודי מטפלים באזורים גדולים של רקמות בגוף בעוד שרפלקסולוגים מפעילים לחץ על נקודות ספציפיות בכפות הרגליים, זרועות וכפות הידיים. טיפול רייקי אינו כרוך במניפולציה כוח או לחץ בנקודות ספציפיות, אלא משתמשים בעיקר במגע קל כדי לעבוד עם שדה הרטט העדין על הגוף. לבסוף, ברפלקסולוגיה, משתמשים בנקודות לחץ ידועות למטפל מיומן כדי להשפיע על חלקים אחרים בגוף האדם בהיבטים שונים, הנקודות בוודאות אינן זהות בין המגע והדיקור בנקודות המגע על הגוף - למרות שמדובר בשיטות שונות במהותם, דבר אחד משותף להם לסייע בניהול תסמינים הקשורים ללחץ וכאב יומי.