כורסת טלוויזיה חשמלית או ידנית? מה מומלץ?

כורסאות טלויזיה חשמליים פשוטים, יעילים ומעוצבים דגמים מרובים מציעים שלל יתרונות, במיוחד אם קיים קושי להתרווח בכורסא רגילה.

אם לשבת ולצאת מכורסת טלוויזיה שלך הופכת להיות קצת קשה בגלל מפרקים נוקשים, גב כואב או כל סיבה רפואית אחרת שמקשה עליך, כנראה הגיע העת להשקיע בעזרה קטנה כדי להוריד את הקושי הזה. בחירת הישיבה או השכיבה הנכונה חיונית עבורך, בין אם זה בבית, לבית אבות או לבית החולים. כורסאות יכולים להיות חלק מהרהיטים הנפוצים ביותר היום בכל אחד מאלו ולכן חשוב למצוא מוצר בעל ישיבה שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים בהתאם למגוון שלנו. זו הסיבה שכורסאות טלוויזיה חשמליות הם אפשרות ישיבה מצוינת היום עבור כל אחד מאיתנו גם עבור קשישים או מוגבלי ניידות. יכולת התמרון המוגברת של כורסא חשמלית מקלה משמעותית ובאופן ניכר על המשתמש להתיישב או לשכב, בנוסף מספקת תמיכה ונוחות אחרת בזמן השימוש.


כורסאות טלוויזיה חשמליים לעומת כורסאות המופעלות ידני

כורסאות טלוויזיה יכולות להיות ידניות או כורסאות חשמליות ושתי האפשרויות הללו מגיעות עם תכונות שונות שיתאימו לצרכים שלכם בדרך כלל. במאמר זה, נכתוב ההבדלים בין כורסאות טלוויזיה ידניים לחשמליים כדי לעזור לכם להחליט מהם אפשרויות הטובות ביותר עבורך. כורסה חשמלית מגיעה עם רכיבים חשמליים מגוונים המניעים את הכורסאות למצבים במיקומים שונים לגב והרגליים. כורסה עם מנוע אחד עד שלושה מנועים, תלוי בהתאם למנגנון המכני המותקן בכורסא ובהתאם לחדשנות בכמה תנועה אתם צריכים. כורסה חשמלית עם שלושה מנועים דורשת מנגנון מכני שבו יוכל להתאים את משענת הרגליים לתנועה, את משענת הגב לשכיבה  לאחור ובנוסף להטות את הכורסה בחלל החדר כדי להקל עוד יותר על המעבר. בדגמים החדשים שלנו קיים מנגנון שמירת מרחק מהקיר ולכן אילוץ זה משפיע משמעותית על בעיה ידועה זו. כורסאות בהם יש מנועים רבים אומר  - האפשרות להוסיף מנועים פירושה שכורסאות חשמליות יש בדרך כלל יותר סבירות גבוהה לתקלות מאשר כורסאות ידניות מסורתיות או כורסא בעלת מנוע בודד עם מנגנון המאפשר תנועה שוות ערך לכורסא בעלת מנוע בודד. לכן, המנוע החשמלי בעלת מנגנון תואם אומר שניתן אצלנו להתאים את הכורסה בדיוק לדרישות שאתם מחפשים כדי לעזור לך להגיע למצב הנוח והנתמך ביותר גם אם חשבתם אחרת. כורסת טלוויזיה חשמלית מבצעת את כל מגוון הפעולות שלה בלחיצת כפתור, במקום להשתמש במערכת תפעול ידית מיושנת הדורשת כוח באמצעות היד שבה משתמשים כורסאות ידניות מזה עשרות שנים. כך שתוכלו לכוונן את הכורסאות במגוון זוויות למצב המועדף עליכם ללא מאמץ פיזי כלשהו.



אפשרויות מנוע יחיד וכפול

רוב כורסאות טלוויזיה חשמליות מתחלקים למגוון קטגוריות - עיצובים עם מנוע בודד וכפול. מנועים בודדים משתמשים במנוע אחד כדי להפעיל הן את פונקציית הגב השכיבה והן את פלטפורמת משענת הרגליים הקדמית וזכות מנגנוני הכורסא שלנו הם עובדים בנפרד ומבעים אותם זוויות ומצבי ישיבה בכורסאות של ספקים אחרים עם 2 מנועים. משמעות הדבר היא ששני המקטעים של הגב והרגליים פועלים בפרד ולא בו זמנית וקיימים מספר של שילובי עמדות שתוכלו לבחור. עם זאת, יחידות מנוע כפולות משתמשות בשני מנועים חשמליים במנגנונים הישנים – מנגנון אחד להפעלת הגב והשני נוסף להפעלת משענת הרגליים. ומכך, זה אומר שאתם יכולים לבחור תנוחה מותאמת אישית עבור הגב והרגליים שלך ע"י 2 מנועים בשליטה שונה, ובעצם אם ובמידה ומנוע אחד הפסיק לעבוד הכורסא א ניתנת לשימוש, כמובן שנתן למקסם את הנוחות שלכם בכל אחד מהדגמים. עם זאת, כורסת טלויזיה בעלת מנוע בוכנה כפול נוטות להיות מעט יותר יקרות, אבל מהו המחיר שאתם משקיעים לנוחות? הרוב תלוי בתקציב ובדרישות שלך: אם יש לך תקציב לבזבז, הבחירה הברורה צריכה להיות כורסה חשמלית ולא מכנית.


תוספות נוספות

אחת התכונות הנוספות הפופולריות ביותר בכורסת טלוויזיה חשמלית הינה פונקציית חום ועיסוי שקיימת גם ב כורסאות עיסוי,  אם אתם סובלים מזרימת דם לא טובה או יושבים שעות מרובות במהלך הים ונוטים להרגיש קור מחוסר תזוזה או כבדומה, יש לכם בעיות בשרירים כואבים או תפוסים או בעמוד השדרה פונקציית מערכת עיסוי בוודאי יכולה לעזור לשמור על זרימת הדם, בעוד מושב במשענת הגב מחומם יכול להרפות את השרירים ולשמור על חום הגוף הרבה יותר בימי חורף קרים. קיימים כורסאות טלויזיה חשמליים בהם בסיס מסתובב שימושי אם אתם רוצים להסתובב לצפות בטלוויזיה או לשוחח עם האורחים שלכם ומכך יחסוך את הטרחה שבצורך למקם מחדש את הכורסא שלך.


כמה הם עולים?

כורסאות טלויזיה חשמליים מתחילים בסביבות 3000ש"ח ויכולים להגיע עד פי שניים מהסכום עבור דגם יוקרתי מהשורה הראשונה עם עיסוי וחימום, גב מחומם ופונקציות אחרות. גם לסוג הריפוד שתבחרו תהיה השפעה על המחיר, עור, למשל, יקר יותר מכורסה בריפוד בד. הבחירה שלכם בכורסא עם מנגנון במנוע כפול או יחיד תשפיע גם על המחיר הכולל, כאשר כורסאות דו מנועי בעלות במחיר גבוהה יותר ממנוע בודד אצל שאר הספקים אך לא אצלנו. אם אתם בתקציב ממש מצומצם אבל עדיין רוצה את היתרונות של כורסה חשמלית אז שווה להסתכל גם על אפשרויות זולות יותר, יש לנו מגוון דגמים במחירים סבירים בהחלט.


היכן ניתן להשיג כורסת טלוויזיה חשמלית?

ב-KSC   לנו ניסיון עשיר במתן ללקוחותינו את הטוב ביותר וחדשנות בכורסאות חשמליים. האמת ריפוד מעור נחשב פעם ליוקרתי ועד אפשרויות מרובות באיכות העור אך מחירי בד במחירים נוחים יותר וריפוד הבד אופנתי הרבה יותר, כורסאות חשמליות למשרד או לסלון, אנחנו די בטוחים שיש לנו את מה שאתה מחפשים. זה תמיד חכם לבדוק לפני הקנייה ולוודא שאתם בודקים לפני שאתם בוחרים כורסת טלויזיה, מכיוון שתצטרכו חלל מסוים של מקום סביב כדי לאפשר לו לשכב במלואו. זכרו גם שתזדקקו למיקום חדר קרוב לשקע חשמלי כדי שתוכלו לחבר גם את הכורסא. אם אתה צריכים לדעת מידע נוסף על כורסאות טלוויזיה חשמליות שלנו, התקשרו אלינו ושוחח עם אחד המומחים שלנו להתאים את הדגם.