כורסא חשמלית לנוחות והקלה בתפעול

 כורסאות חשמליות הופכות לפופולריות בעולם המודרני בו אנו חיים כיום, אך מהי כורסה חשמלית וכיצד הם פועלים ומתכווננים? גלו לא רק כיצד פועלות כורסא חשמלית אלא אם מתאימות לצרכים ולדרישות הספציפיות שלך.

כיצד פועלת כורסת טלוויזיה חשמלית?

ספה, כורסא חשמלית עולה ויורדת, נפתחת ונשכבת - פועלת באותו אופן כמו כיסא כורסה. אתם עדיין מקבלים בדיוק את אותה נוחות אך מכניקה עם מכלולים חשמליים ואלקטרוניקה, אבל יש מספר חלקים לכורסא גם מכניים, הם יכולים לנוע באופן עצמאי אחד מהשני ללא הפעלת מומנט כוח בדחיפת הגב ומשיכת מוט לאחור בכוח לפתיחת הרגליים. אתם יכולים להרים או להוריד הדום הרגליים, להוריד ולהישען עם הגב ולהתרומם, בלחיצת כפתור בלוח הבקרה או בשלט, פשוט ללא מאמץ. כך פועלת היום כורסא חשמליות.


ישיבה כורסא חשמלית

כדי לשבת בכורסא חשמלית המסייעת לקום, עליך להרים את הכורסא לגובה נוח על ידי לחיצה בכפתור המתאים בלוח הבקרה – כך שהמושב מגיע לגובה הרצוי עבורך, בהתאם לגובה שלך. לאחר שהכורסה נעצרה, עליך להתמקם עם הידיים על מסעדי הידיים לתמיכה יציבה. ניתן לעשות זאת על ידי השענות הגב לכיוון המושב ולאפשר ישיבה לחלק האחורי ביותר במושב על מנת למלא עומק המושב. ברגע שהגעת למצב הזה, ישיבה, ואת/ה מרגיש בטוח, ניתן להוריד את הכורסא מטה. השתמשו בלחצנים בשלט כדי להתחיל בהורדת הכורסא – המנגנון עובד לאט ובהדרגתיות. בשלב זה אתם עוקבים אחרי הכורסא מטה.


קימה מכורסא חשמלית

כאשר ברצונך לצאת מהכורסה, לחץ על לחצן הרמה בשלט שלך. הכורסא תחזור תחילה למצב ישיבה ולאחר מכן ניתן להרים לאט למצב הרמה לעזרה בטוחה לך. ברגע שהגעת לנקודה שבה את/ה מרגיש מספיק נוח לעמוד ולקום, שחררו את הלחצן, הכורסא נעצרת.


מצבי ספת כורסה אידיאליים ליציבה שלך

הדבר הטוב ביותר בכורסא חשמלית הוא שניתן להתאים אותן לצרכים ולדרישות המדויקות שלך בהתאמה אישית. את/ה יכול לבחור מתוך מגוון תנוחות ההתאמה אישית לנוחות אופטימלית לתמיכה אורתופדית ואפילו לקבל מערכת עיסוי וחימום מובנית אם תרצו בכך. ב KSC  אנחנו מבינים שלא כל אדם באותם ממדים כגון - גודל, צורה, משקל או גובה - אז גם לא הכורסאות שלנו! מהי התאמה אישית למוצר? מה זה אומר? עומק המושב בכורסא, הגובה, הרוחב ומיקום משענת הרגליים הם נקודות קריטיות נכונים חיוניים לנוחותך. כל הדגמים שלנו מגיעים במבחר של מגוון גדלים סטנדרטיים בהתאם לצורך שלך. מכיוון שמידות הכורסא משתנות בהתאם לצורך של כל אדם ואדם, שהם חיוניים מסיבות רבות לישיבה וקימה אופטימלית, ההתאמה חינמית לך, נוכל לקחת את כל הפרטים הדרושים לנו כדי להתאים את הכורסא בגודל מושלם שיתאים לך, כך שכורסאות חשמליות שלנו תיתן לך את התמיכה והנוחות הטובה ביותר האפשריות לתמיכה אורתופדית.


האם כורסת טלויזיה חשמלית ksc מומלצת?

כורסה הן ללא ספק בן לוויה למנוחה המושלמת עבור הסלון או חדר אירוח שלך. הם טובים במיוחד עבור אותם אנשים עם מצבים כמו כאבי גב, צוואר, כתפיים ודלקת ופרקים. לא משנה מה העיצוב והגודל של החדר שלך, המיומנות שלנו יכולים ליצור כורסא מדהימה בפרופורציה מושלמת ונוחה להפליא שתתאים לך בהתאמה אשית. עם מבחר של בדים רכים ונעים, ניקוי פשוט, מראה עכשווי, עורות יוקרתיים וצבעים אינסופיים; פנקו את עצמכם ברמת הנוחות והתמיכה העילאית ביותר שתדביקו אתכם למושבכם להירגע בשנטי שלכם, צי'ל.


למה לבחור כורסא חשמלית מבית KSC?

- KSC קונים ישירות. כאשר אנו מייבאים רהיטים משלנו בייבוא בלעדי, אנו מפחיתים את העלויות שלנו. זה אומר שאתם יכולים ליהנות מכל היתרונות של כורסה איכותית בהתאמה אישית במחיר מפעל. אנחנו באמת מאמינים שלא תמצאו כורסא חשמלית טובה יותר במחיר טוב מזה! שבו בנוחות במצב בריא עם תמיכה מלאה בכורסת קימה. קומו לעמידה או הורדו את עצמם ללא מאמץ בלחיצת כפתור. הקלה משמעותית על כאבי גב תחתון ועליון, כאבי מפרקים וכאבי פרקים מציקים. הישענו לאחור, נשמו עמוק, עם רגליים מורמות מעלה כדי לסייע בזרימת דם לקויה. התאמה אישית לכורסא עבור צרכים ולדרישות שלך עם מגוון תוספות אופציונליות כולל עיסוי וחימום מובנה, כיסי אחסון, גלגלים בבסיס, סוללת גיבוי במקרה הפסקת חשמל, תושבת קבועה, זווית להטיה במושב.


מה אני צריך לקחת בחשבון בעת רכישת כורסת טלוויזיה חשמלית?

עם כל כך הרבה ספקים בישראל, זה יכול להיראות קצת מרתיע לבחור את המוצר הטוב ביותר לך. החדשות הטובות הן שיש כמה דברים ברורים שיש לקחת בחשבון שיכולים לעזור להקל לבחירה הזאת.


תעריכו את הזמן שלכם

יש קמעונאים מקומיים וארציים של כל עיר בישראל, אבל לא תמיד הכי קל להגיע אליהם. כידוע, מגמת הקניות מתרחקת יותר ויותר מחנויות באזור יוקרתי לכיוון חוויה אישית יותר של קמעונאים מקוונים המוכרים באינטרנט. אתם יכול לבחור בייעוץ אישי שלנו שבו לפי פרטים מודגמים על ידי מומחי מנוסים בתחום להתאמה מושלמת למוצר עבורך וכך הרווחת את זכותך לשבת במוצר מושלם להירגע בנוחות, ליהנות מישיבה נוחה ובריאה על הכורסה שבחרת עם העזרה המקצועית שלנו.


מאפיינים מיוחדים

בחרו כורסא חשמלית לגודל שיתאים לחלל שלך. עם אפשרויות זמינות של ספה דו ותלת מושבית, אתה יכול לבחור כורסא שנכנסת בצורה חלקה לחלל החדר שלך – המוצר שלנו מגיע ב 2 אריזות ולכן עובר בכל פתח ביתי. כורסה חדשה צריכה להתאים בהתאם לצורך לצרכים האישיים שלך, אז האם יש מגוון רחב של סגנונות ועיצובים של כורסאות, עם מבחר נרחב של בדים או דמוי עור לבחירה? האם הם מייצרים את המוצר שלהם בעצמם? 


איכות, מה שיש בפנים בוודאי שקובע

בעוד שכורסת טלויזיה מכנית או כורסאות חשמליות עשויות להיות באותו עיצוב סגנון וצבע, אבל, מה שבתוך המוצר עושה את כל ההבדל בין איכות לעמידות לשנים או לחודשים ספורים. האם יש תכונות מיוחדות או אביזרים נוספים, כמו מע' עיסוי מובנית או USB? לחוויה ישיבה רגועה ונטולת מתח לחלוטין, הוציאו עבורכם כורסאות בד או עור כדי להגן על הרהיטים שלך מאותן תקלות לא רצויות, שפיכות נוזלים וכתמים שלא באים טוב בעין.


מה אם כורסא חשמלית מפסיקה לעבוד?

אין צורך לטפל במוצר מדי שנה. חברה שלנו יכולה לארגן ביקור של אחד הטכנאים מומחים ומנוסים שלנו אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן. במקרה הבלתי סביר שיש לך בעיות עם כורסת KSC, תוכל להתקשר לקו שירות הלקוחות שלנו או בווטסאפ ולדבר עם אחד מהיועצים הטכניים המנוסים שלנו שיוכלו לעזור לך בכל בעיה פשוטה. אם הבעיה חמורה יותר, הם ידאגו לאחד הטכנאים שלנו להגיע לביתכם בזמן ובתאריך המתאימים לכם.

כורסה וספה תואמת

השלם את המראה שלך עם כורסת טלויזיה חשמלית תואמת מסוגננת, במיטב העיצוב משני העולמות! קיים מגוון רחב של בדים לבחירתכם, כך שתוכלו להבטיח שהכורסא שלכם מתאימה - מעניק לבית שלכם מראה מסוגנן וגם עונה על צורכי הנוחות הבלתי מתפשרים שלכם. היה סמוך ובטוח, אנו מיישמים את אותה תשומת לב לפרטים בריפוד, במבנה ובגימור של הכורסאות שלנו. אנו מקווים שמידע זה יעזור לך למצוא את הכורסא הנוחה ביותר אשר משלימה את התקציב והצרכים שלך. אם אתה צריך עזרה נוספת להחליט אם ספת כורסה היא הבחירה הנכונה עבורך, צוות תמיכת הלקוחות שלנו ישמח לסייע. התקשר היום למספר ועשה את הצעד הראשון שלך לנוחות מדהימה עוד היום.