כורסא חשמלית יתרונות טיפוליים בטיפול עיסוי רטט משולב חימום

כורסה חשמלית מעניקה תוספות נוחות לטיפול מסאז' ברטט, רהיט זה נועד לספק טיפול לכל הגוף להירגעות בלחיצת כפתור. ניתן ליהנות מתרפיה במצב גב זקוף, רגליים למעלה או עם הגוף בשכיבה מלאה בתנוחת שינה במגוון מצבים. העיסוי אינו חזק או פולשני מופעל על ידי מנועי רטט מיוחדים כדי ליצור רעידות ומכך לתזוזת השרירים, המביאות יתרונות רבים לגוף ועל כך נרחיב במאמר זה.

כורסא חשמלית לקימה דגם ויקטוריה ממבחר כורסאות חשמליות שלנו מביאה כורסא חשמלית זו גם בטיפול עיסוי רטט משולב חימום להקלה ולמניעת הרכשת נימול והמרצת מחזור הדם.


זרימת דם מוגברת

מחקרים מדעיים מוכיחים שרטט בתדירות ומהירות משתנה מגביר את זרימת הדם למניעת נימול ופצעי לחץ. ככל שזרימת הדם מוגברת, ניתן למנוע מחלות אחרות הנגרמות כתוצאה מלחץ וחוסר תנועה מינימלי בסיסי.


מפחית כאבי שרירים ושלד

טיפול זה מרגיע את השרירים כאשר הוא חודר לרקמות עמוקות שקשה להגיע אליהן בטיפול מסרים קונבנציונליים. כאשר אתם נשענים על כורסא חשמלית, תקבלו עיסוי שיגדיל את הגמישות ויפחית ת כאבי הגב התחתון, במיוחד מרפקי הירך שלך. אם אתם סובלים מטרשת נפוצה או שיתוק מוחין, טיפול זה עשוי להקל על עוויתות כך שתוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.


מחזור לימפתי מוגבר בשעת מסאז

מערכת הלימפה מאפשרת לגוף להתנקז ולסנן אורגניזמים מזיקים. אנשים הסובלים מבצקת לימפה, נפיחות של רקמות הנגרמת מבעיות במערכת זו. רטט עיסוי במצב שכיבה מעורר כלי דם בתוך מערכת הלימפה ומנקה חסימות.  מקל על נוקשות ונפיחות הנגרמות על ידי נוזל עודף ברקמות.


זרימת דם בעת הישיבה בכורסה חשמלית

זרימת דם בגוף האדם באופן תקין מעידה בוודאות שמערכות הגוף השונות מקבלות את הרכיבים לו הן זקוקות לתפקוד יומיומי תקין ולכן הפסולת שהן מייצרות מתפנה באופן תקין. זרימת דם חלשה עלולה להעיד על בעיה נסתרת כלשהי ויכולה לגרום לסיבוכים בשל חוסר אספקה של רכיבים חיוניים לגוף שלנו. בקרב קשישים במיוחד או אנשים היושבים / שוכבים במחלה - חשוב לגלות את התופעה ולטפל בה בכדי למנוע סיבוכים מיותרים.


פצעים נרפאים בעת עיסוי

חולים הסובלים מכיבים ורידים כואבים או צרים, מחקרים מדווחים על עיסוי רפואי בתחבושות דחיסה לרגליים המסייע להאיץ את החלמת הפצעים. כמו כן, זה יכול לזרז את זמן ההחלמה עם מצבים כמו צלוליטיס, זיהום בגפיים התחתונות. מסאז' רטט בתדירות גבוהה ונמוכה הוא טיפול מהפכני המשמש להגברת זרימת הדם ולריפוי הגוף. שימוש בטיפול זה הקיים בכורסת טלויזיה חשמלית במצב שכיבה יעזור לך להישאר נינוח בזמן שאתה מוריד את כאבי השרירים מהשלד שלך, מגביר את הגמישות, מפחית את הנפיחות ומגביר את זרימת הדם שלך בהקלה משמעותית. יעזור לך להרגיש טוב הרבה יותר ויוריד הסבירות בצורך בהליכים פולשניים מיותרים.


קרישי דם 

חוסמים את זרימת הדם בוורידים או בעורקים ומחלישים את זרימת הדם בגוף ומכך הגוף לא מקבל באופן סדיר רכיבים חיוניים וגם חסימת עורקים ורידים ונימים בשל כך. אחד הגורמים הידועים להיווצרות קרישי דם הוא חוסר תנועה, בעיה ממנה סובלים בעיקר הקשישים. מעבר להחלשת זרימת הדם, קרישים עלולים להגיע לריאות או למוח ולגרום למוות.


פעילות גופנית מומלצת

פעילות גופנית מומלצת מאוד על הקפדה בפעילות גופנית משמעותית מאוד בכדי להגביר את זרימת הדם. חשוב לשמור על אורח חיים פעיל ותנועה בהתאם למצב האדם. אדם עם בריאות טובה, יכול לבצע תרגילי התעמלות מספר פעמים בשבוע, במיוחד מתיחות באזורים שונים בגוף ופעילות יוגה או הליכה או שחיה. פה מע' העיסוי בכורסא חשמלית יכולה לתרום ולסייע בנוסף לבריאות מהירה יותר כפי שהוסבר במאמר זה. מידע נוסף אודות המוצרים שלנו או כורסאות חשמליות באתר האינטרנט שלנו מוזמנים ליצור קשר נשמח לסייע.

פעילות גופנית נמצאה כקשורה לשיפור מצב רוח, הפחתת מתחים, שיפור דימוי עצמי וטיפוח הגוף.

הנעת הגוף בפעילות גופנית נמצא כמפחית סיכון לפתח מחלות כמו סוכרת, הפרעה בשומני הדם ובעיות בשרירי השלד - כורסת עיסוי מסייעת.

פעילות מסאז' נמצאה כמסייעת בקרב מבוגרים לשמירת תפקוד הכליות. 

עיסוי מקצועי נמצא במתאם ישיר עם משקל גוף מאוזן והפחתת השמנה.

עיסוי נמצא כמסייע בתפקוד טוב יותר במערכת הלב וכלי הדם. 

פעילות גופנית וספורט נמצאו במחקרים כקשורים בהפחתת סיכון ללקות במחלות לב, התקפי לב, בעיות קרדיו- וסקולריות ויתר לחץ דם.

מחקר מצא כי הליכה מפחיתה משך אשפוז בבית חולים.

ממצאים מחקריים העלו כי עיסוי מפחית כבד שומני.  

כלומר, כל עיסוי וטכניקות מסאז' שונות ב כורסת עיסוי תורמות ומסייעות בנוסף לתנועות השרירים וכלי הדם בדומה לפעילות ספורט.