כורסאות חשמליות לשנת 2022

במשך תקופה ארוכה בחלוף השנים האחרונות במיוחד, השיחה סביב כורסאות טלויזיה חשמליות או כורסת טלוויזיה מכנית הייתה דיון לא פשוט בין אנשים המתגוררים יחדיו שתמיד הסתיים בפשרות לכאן או לשם - נוחות או סגנון? עבר או עתיד? למרבה המזל, אנו מאמינים שאתם יכולים לקבל את שניהם בו זמנית אם תתנו לעצמם הזמן לעיון לכך במאמר זה. כורסאות חשמליות הטובות ביותר לשנת 2022 יש הרבה מעבר למה שידענו עד היום, כך שלא תצטרכו להעמיס במחשבה ובדעות האם כדאי כורסא מכנית מסורבלת לתפעול בעיצוב מיושן לסלון שלכם רק כדי לצפות בסדרת טלוויזיה HOT או  YESאו כורסא חשמלית נינוחה להפעלה מבלי לקבל כאב כלשהו בגב בצוואר ובכתפיים. מה מומלץ כיום? לאן נושבת הרוח? מהו העתיד בעניין זה?


לפני שרצים להחליט, מה לבדוק?

דבר ראשון לפני הכול, קודם שאתם ממהרים להחליט: צמצמו איזה סגנון אתם מחפשים? כמובן, לא מבחינת סגנון הקישוטים שיהיו על המוצר שלך. ישנם סוגים שונים של כורסאות חשמליות המנצלות מנגנונים שונים בפונקציות לרבוץ בזווית ישיבה ושכיבה – בתנוחות שונות, הסוג שתבחרו בסופו של דבר ללא ספק בהחלט ישפיע על סכום ההוצאה ועיצוב הכורסה והפינוק בשימוש המוצר. כשמדובר בכורסאות חשמליות מתכווננות, ישנן מספר קטגוריות עיקריות לשים לב ובדגש: כורסאות חשמליות בריפוד בד רחיץ מתכווננות באופן חשמלי הן אחת האפשרויות הפופולריות ביותר כרגע בישראל הרבה פחות מעור – הוא שייך לאסכולה הישנה של פעם. האמת, מישהו פעם החליט לרכוש כורסא לא נוחה? מי לא אוהב את השילוב של נוחות, פינוק יוקרה וחידושים טכנולוגיים? בסגנון כורסא חשמלית כל מה שנשאר לכם, אתם רק צריכים ללחוץ על כפתור הממוקם בלוח בקרה או שלט ואתם עוברים בקלות ממצב ישיבה למצב שכיבה ארגונומי חלומי – זווית שכיבה ZERO GRAVITY לנוחות ממש כמו גן עדן בתאילנד. אפרופו טכנולוגיה, היום יש גם יציאות USB מובנות כדי לטעון את הטלפון או טאבלט, למרות זאת, כורסאות חשמליות הן בדרך כלל הרבה יותר יקרות מאשר מכניות – קל להבין מדוע. קיימים דגמים הדורשים מקור מתח 220V אבל החלקים החשמליים הפועלים במוצר מותאמים עם שנאי מתח נמוך המסופק המעביר בדרך כלל רק  כ 29V או סוללה טעינה מובנת. ברוב המקרים תצטרכו שקע קרוב לכורסא ומעט סבלנות לכל הקשור לזמן טעינת הסוללה במידה וקיימת האופציה במוצר, קיים גם שנאי סוללת חירום במקרה הפסקת חשמל שלא תמצאו את עצמכם יום אחד בחושך במצב שכיבה ללא יכולת לקום מהמושב.


מה היה פעם ואין עוד היום?

מזה עשרות שנים היו כורסאות מכניות ידניות, אלה קיימים כבר מספר עשורים - דמיינו את כורסת הטלוויזיה המכנית בסלון של ההורים או סבא וסבתא שלכם. בזמנו, כורסא הייתה מגושמת בעיצוב דומה ודי זהה שבין שנות ה 60 ל.. 90. כורסאות אלו אינן דורשות כל מקור כוח חשמלי משום שמנגנון התפעול פועל באמצעות משיכה ידית בדופן המושב לפתיחת הדום הרגלים ולכוח שרירי הבטן ושרירי הגב להשכבת משענת הגב באמצעות הפעלת כוחך הפיזי. לעתים קרובות הם היו נוחים לתקופה ההיא, אבל כל האנרגיה המאמץ והקושי הללו גרמו לתקלות מכניות במנגנון הכורסא ובדרך שהיא לא דרך בכלל גם די מגושמים וקשים לתפעול במיוחד לאנשים בגיל השלישי או אלו מוגבלים בריאותית מכל סיבה שהיא, רק שנהיה בריאים.

כשזה מגיע לבחירה כורסאות עיסוי או כורסאות חשמליות הן שוכבות או עומדות, מציאת כורסא שהיא מדוגמת מבחינות רבות ו מודרנית תואמת לסגנון שלך היא לא ההישג הכי קל לבחירה. זו הסיבה שכורסא חשמלית מקלה את השכיבה מכורסא מכנית בקטגוריה היא הבחירה מספר אחת שלנו אם במידה החלטתם לרכוש חדשה ולהוציא את הישנה לגמלאות. מנגנון הבסיס בדגמים החדשים מברזל יש פרופיל דק למראה קלאסי לא מגושם וכרית הגב תומכת אורתופדית הממולאות בחומר מילוי איכותי "פואם" ולא נוצות שועל או ברווזים מן החי כבזמנים של פעם.  בתוך הריפוד קיימים תאי כיסים מובנים עם ריצ'רץ'' קושי ריפוד במידה הנכונה הגורמים לה להיראות ולהרגיש כמו כורסת ישיבה קלאסית בסגנון אמריקאי.

למעשה, בניגוד לרוב האפשרויות האחרות הקיימות בשוק הישראלי, מנגנון הכורסאות החשמליות שלנו שונה מהותית מדגמים אחרים - לא תדעו בהסתכלות בראייה להבחין כי מנגנון משענות הרגליים עם זרועות כפולות נשלפות לרגליים שיוצאות מהבסיס ונמתחות כלפי חוץ הנעות קדימה עם המושב מעבר לפתיחה רגילה סטנדרטית בזכות מנגנון טכנולוגי חדשני בקולקציה החדשה שלנו 2022. כורסאות בנויות היטב חומרים עמידים במסגרת עץ מלא עמיד חזק ולא עץ זול ופשוט, בדים בצבעים שונים, עמידים מאוד נגד שחיקה ובלאי שרבים מאיתנו הכרנו עד היום, הבד כיום רחיץ עבה חזק מאוד איכותי למגע עור האדם, עוביו עם יכולת עמידה לשנים ארוכות להבדיל מבד ב "2 שקל", סליחה כן.


מה קיים באופנה בשוק הישראלי היום?

היום, בשוק הישראלי, צבעים בריפוד בד רחיץ הם הפופולריים במיוחד גם לחדר השינה וחדרי ילדים ואורחים - כמעט כל הרהיטים היום הם בריפוד זה לכל חלל מגורים בבית ישראלי מודרני. בדים משתלבים בצורה אסטטית מושלמת עם הרהיטים הקיימים, ניתן לתבל כורסא עם רהיטים אחרים בצבעים שונים וכמה שיותר גוונים בחלל החדר זה יותר "שייקי" ו "מואר" – מוטציה במודרניות ממה שההורים ו סבא וסבתא הכירו עד היום. פעם על מנת להוסיף עיצוב הוסיפו באמצאות כריות נוי צבעוניות שהיו רוכשים בשוק הפשפשים או בכל חנות כלבו מה שכבר בוודאי יצא מהאופנה היום.

בואו נבהיר את העניין בזה - למצוא כורסא חשמלית שנראית יפה ולא עולה לכם הוצאה משמעותית יותר ממכנית קל לומר ולחשוב מאשר באמת למצוא. רוב הסיכויים שתבחינו שככל שטווח המחירים שלכם נמוך יותר, כך גדל הסיכוי שתמצאו אפשרויות באיכות ירודה, בטח לא איכותיות, חסרי עיצוב וטעם בסיסי ו "מכוערות" בעליל שיראו לאחר שנה כמו כורסא שעברה מסע קשה בהרי ההימליה ובסיכוי רב ממש לא אופנתית.

עם זאת, למצוא כורסא חשמלית עיצובית (במחיר נורמלי) זה לא ממש בלתי אפשרי. אתם רק צריכים להיות קצת יותר יצירתיים עם זמן לחיפוש המוצר מה שאין תמיד לאחרים. אחד הדרכים לעשות זאת היא עם כורסא חשמלית נפתחת. יש להודות, כורסא נפתחת חשמלי היא לא "כורסת מכנית" שאנו רגילים אליה בדרך כלל, עם זאת, זהו סגנון רב תכליתי שנועד להיפתח מקדימה לרגליים לאחור לגב להירגע בשכיבה מפנקת כביכול אתם על ערסל בקוסטה ריקה. כורסא חשמלית נפתחת של KSC, למשל, בעלת גב מתכוונן שהופך את הכורסא הזו לסוג של ערסול לרביצה. לא רק שכורסת טלויזיה חשמלית מדגם בריסביין היא מקום מצוין לרבוץ בו עם ספר או טאבלט, אלא שהיא גם תהיה שימושית במקרים נוספים אם אתם מארחים חברים או בני משפחה קרובים.

התענוג הגדול הוא לקבל פידבקים מלקוחות שרכשו "בדיוק הכורסא שחיפשתי! בול! מוצר מדהים! במחיר הגיוני! מושלם למגוון רחב של שימוש לכולם בבית, איזה אושר", כתב אחד הלקוחות לנו.


ממה אתם חוששים בבחירה? דגשים ותובנות

בכל פעם שכורסא מיועדת לישיבה ותנומה, תמיד קיים החשש שהיא תאבד את צורתה ותהפוך למושב שקוע ונפול מהר יותר ממה שאתה יכול לומר לאחר מכן לפני כשנה רכשתי "כורסת ישיבה" והיא הפכה ל "כורסא עגלה". החדשות הטובות הן שמספר לקוחות טוענים שהכורסאות של KSC , לא רק נוחות ומפנקות, כך שהמוצרים שלנו מחזיקים מעמד היטב לאורך שנים רבות ללא תקלות ותלונות. ובכל זאת, הודות לריפודי בד עמידים ורחיצים שיש היום לנו, לרוכשים אין מושג שיש לבדים הללו יכולות נגד שחיקה ובלאי מדהימה על גבול "הבלתי אפשרי". למעשה, כנראה שלא יהיה להם מושג שרכשת אותו בפחות מ- 7000ש"ח. במחיר סביר של פחות מ 4000 שקל ובתשלומים נוחים, יש הטבות והוזלות בחגים או BLACK FRIDAY.

כורסא חשמלית מבית KSC אולי לא היא תמיד הכורסה הטיפוסית שלך עיצובית, אבל אם אתם מחפשים את התמיכה המושלמת של מנוחה, יתרונות בולטים, מראה וערך כספי אפשרי, אי אפשר לנצח אותנו במודרניות הקיימת לכך במושג זה. במקום ריפוד עור יוקרתי איטלקי מעוצב, כמו פעם, בסיס ברזל עם פרופיל עבה וכבד ופונקציות מיושנות, אם זה עשוי מעור גדי משובח או דמוי עור PVC  זול שאינו איכותי. היום למנגנון הכורסא רגלי מתכת דקות והוא משתמש בקווים נקיים ובכריות מאופקות למראה ויזואלי הרבה יותר מודרני עכשווי ממה שהיה פעם גס ומרושל. לקוחה אחת שעתה סיימה לבנות את הבית החדש ברמת השרון מכנה את כורסה מדגם ויקטוריה  - יצירה "מודרנית במיוחד ומלוטשת עם טאץ' רטרו". שילוב מנצח בין העבר להווה היא גם מתלהבת מכך שזה ההתאמה המושלמת עבורה לחדר הסלון "קיבלתי מראה מודרני עכשווי של אמצע המאה הקודמת" לא יכולתי לבקש מעבר לכך, מושלם לי.

עם זאת, אם אתם מודאגים לגבי הגורם העיקרי שהוא הנוחות, אל תהיו. במושב קיים מזרן ייחודי עם כיסי בד ובתוכם קפיצי פלדה איכותיים ברמת ישיבה רכה ותמיכה אורתופדית עם ספוג תומך עם שתי משענות ידיים גבוהות במיוחד משני הצדדים להקל את משקל הכתפיים בהנחת זרועות הידיים בעת השימוש. כמובן, משענת בגב עם כרית ראש הניתנת למילוי קושי בהתאם לנוחות שלכם, מתכווננת ממצב זקוף עד תנומה בזווית כ 160 מעלות, כך שתוכלו למצוא את הזווית האופטימלית האהובה עליכם לתנוחה חלומית, קריאה או צפייה בטלוויזיה בכל זווית שמרגיש לכם בלחיצת כפתור פשוטה ללא הפעלת כוח בלתי רצוי בכל שלב. הדגם הזה מגיע במגוון צבעים בגווני אפור בהיר אפור כהה, כחול, בז', שמנת וגם חום בהיר, הגוונים מתעדכנים באתר בהתאם למלאי.

במקרה שהחלל שבו אתם מעוניינים להציב את הכורסא הינו חסר במידה רבועה לא אומר שאתם צריכים להקריב עבור כך נוחות או סגנון. למרבה המזל, המנגנונים של הכורסאות שלנו תוכננו במיוחד לבעיה זאת לכל הדגמים המשווקים - מבלי לתפוס יותר מדי מקום בהצבת המוצר.

נסו לדמיין את זה הכי פשוט שיש, אתם מתרווחים על הכורסה שלכם בכל זווית האהובה עליכם – צופים בתוכנית האהובה עליכם או גוללים בנייד בטיק טוק או בפייסבוק - כאשר הסוללה של הטלפון שלכם מתרוקנת אתם יכולים להטעין ועדין לצפות בתוכנית באהובה שלך הודות לכורסאותKSC  שלנו אתם כבר לא צריכים לדאוג – כל שנותר לכם להתרווח לאחור ולנשום מחדש.


מה מיוחד בכורסא חשמלית?

כורסת טלוויזיה חשמלית מתהדרת ב 2 כיסים לאחסון בצד כמעט לכל שימוש - כמו שלט הפעלה, מה שמקל על הפעלת ושימוש במוצר, ניתן לשים טאבלט או זוג אוזניות עיתון או ספר שלך. כורסא חשמלית ברוחב סטנדרטי היא כ 90ס"מ. אולי אפילו תצטרכו להשקיע אם מרגיש לכם צורך בסטנד מעמד להניח עליו חפצים. בנוסף , לדגם ויקטוריה כולל השענות לאחור עד כ 160 מעלות למנוחה והרגעות. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור בלחצן השלט והכורסא שלך תנוע משם בתנועה חלקה. שני מנגנוני הכורסה מתכווננים, מה שהופך אותה לאופציה המושלמת עבורך ועבור שותפך לחיים. משענת הראש המתכווננות מציעה נוחות אופטימלית מגב תחתון ועד הראש. לכורסאות מכניות דרוש כוח בדחיקה למשענת הגב וכוח הרמה קשה לרגליים על היותם מיושנים מגושמים ואינם פרקטים עיצובית לחלל מודרני בימים אלו. היום בין קו הצלליות המהודרת של כורסא מעוצבת בסגנון עכשווי לגוון האפור בהיר או כהה יותר או בורדו וירוק, אפשרות זו מבית KSC מגשרת על הפער בין עיצוב לשנת 2022 ובין לתפקוד קל ויעיל של המאה הקודמת.


דגמים ריפודים וצבעים ומה יש בתוך המושב?

משתוקקים למוצר שדורש את תשומת הלב שלכם? אל תסתכלו רחוק יותר מאשר דגם של בריסביין. אפילו בכל גוון אופנתי היום (בתמונה למעלה) עיצוב זה לא יכול שלא לצאת בהצהרה - אבל רבים מכם ישמחו לדעת שהכורסא הזו מוצעת במגוון רחב של צבעים שונים. מכחול נייבי עז, אפור בהיר, חום, בז' ניתן למצוא בבחירה שמתאימה לסגנון האישי שלכם לחלל בו אתם רוצים להניח את המוצר.

יש להודות ולא ניתן להתכחש לכך, כורסאות חשמליות "צבעוניים" יכולים בקלות ליפול לקטגוריה הידועה מזה שנים של כביכול הינו "כורסא שהגיעה מבית הקולנוע", במיוחד אם תבחרו בבורדו לוהט או שחור. עם זאת, בזכות בד אופנתי במגוון צבעים מאירים והצלליות בקווים מהודרים בטוב טעם שלכם, היא האפשרות הנראית בעינייך היא השייכת לבית או למשרד שלך – בוודאי לא "לקולנוע ביתי". כמובן, הבחירה הזו שלכם היא לא רק אסתטיקה עיצובית בנראות ויזואלית: עם כורסה חשמלית נוחה ומושב מרופד איכותי, כורסת מסוג אינפינטי תגרום לכל אחד לשבת בתמיכה ובנוחות בסגנון אוסטרלי בדיוק כמו המרחבים האין סופיים שיש למדינה הזאת להציע.

לפני הכול, יש ריפוד בכל מקום במוצר, מהמשענות מסעדי הידיים המלבניות ועד למשענות הגב בתפור כפול לתמיכה גב תחתון וכרית ראש, הרוכשים מתארים את קושי הריפוד כ "רך ונעים אבל גם מאוד תומך ולא נפול". בניגוד לרוב הכורסאות האחרות בשוק בישראל לדגם בריסביין ככל שאר הדגמים יש גם קפיצי סליל רוחביים בבסיס שלדת העץ וגם קפיצי כיס מובנים (פוקט ספרינג) ממש מזרן קפיצים של מיטת קפיצים משובחת. המושבים בישיבה עולים ויורדים ממש כמו במושב משאית עם טלסקופ הבולם מהמורות קשות בנסיעה משובשת. המושב הזה נותן למוצר אריכות ימים ונוחות חובקת עולם לכל אדם בזכות מנגנון EWORK הייחודי המאפשר התאמה אישית מהירה בכוונון מהיר של אחד מאנשי השרות שלנו טרם המוצר מגיע אליכם – כמובן שניתן גם לאחר מכן לבצע שינוי מידה לעומק וגובה לתמיכה מקסימאלית.

וזה רק הפנים בתוך המושב. מבחוץ, הכורסא הזו מכוסה בבד חדשני דמוי קטיפה איכותית המחליק על הגוף שלך במגע נעים ולא צורב, בד רחיץ עמיד בפני כתמים ותואם היטב לאקלים שלנו. (כן, כורסאות עור היו בשנים האחרונות סופר שיקיות, אבל הבעיה העיקרית שרבים הבינו והפנימו בשנים האחרונות הן לא מרגישות נהדר במגע הגוף שלך באמצע חודש קר או חם) לבחירה הזאת יש משקל  עצום בהחלט. לבחירה הזו יש אחוז משמעותי לנוחות בין הצדדים שלכם טרם החלטתם מה אתם מעוניינים לרכוש.


התלבטויות ידועות מגוון טיפים לשים לב אליהם

קיימים לקוחות העלולים להירתע מכורסאות טלוויזיה חשמליות מכיוון שהן נוטות להיות בדרך כלל מגושמות ובעלות מראה מסורתי יותר מאז שנות השמונים ויש גם תפיסה מחשבתית שהן מתקלקלות מהר מדי – מה שבהחלט לא נכון. למעשה, היום באינטרנט כל אחד יכול בלחיצת כפתור בגוגל להגיע לפורומים המורכבים מאנשים שמבקשים עצות לגבי כורסאות חשמליות נראות טוב והמלצות כי אם לומר זאת בכנות כתמיד - "הם חלוקי דעות" כמו לכל דבר ועניין. לסטנדרטים של כורסה חשמלית עם המראה המודרני והקלאסי שלה יש מגוון אפשרויות רחב ועל טעם וריח אף אחד כבר לא מתווכח.

אם אתם מחפשים מוצר איכותי מפנק במיוחד שתחלמו לרגע ולזמן סופסוף לחזור אליו הביתה לאחר יום מעייף מתיש, יש את כורסת השכיבה החשמלית בריסביין בעיצוב קלאסי . הריפוד הבז' או הירוק שלו מתאים בהתאם לאופנה לרוב ערכות הצבעים המוצעים בשוק הרהיטים הישראלי, אבל הכורסא הזו באמת מיוחדת ומעלה חיוך רחב כשזה מגיע לנוחות שאתם נואשים לה.

כשאתם מאתרים את כורסת החלומות שלכם, ההחלטה מסתכמת ביותר מאשר רק בגוון. למרבה המזל, עבור אלה אנשים הזקוקים למוצר עם צרכים ספציפיים מיוחדים ומרחב חלל המגורים של כל אחד ואת מאתנו, כורסא חשמלית ההופכת למצב שכיבה כמעט מלא מדגם אפולו מציעה שפע של אפשרויות להתאמה אישית עבורכם. יש כמובן, את יכולים לבחור את הגוון שזמין במבחר אפשרויות כמו דמוי עור לבן או שחור, אפור בהיר, כמו גם אפשרויות נועזות בריפוד בד תכלת או ירוק בקבוק - אבל יש עוד כל כך הרבה אפשרויות התאמה מיוחדים במה להתאים אישית בהתאם לממדי הגוף שלך להעניק תמיכה אורתופדית בריאותית מלאה לאיברי הגוף.

במונחים של כורסאות חשמליות או כורסאות הרמה (כורסאות קימה) זה לא נהיה כבד במראה אם כי הרבה יותר מלוטש בעיצוב מסוגנן יותר בכיוון לקו ישר במסגרת עץ מלא דק וחיזוקים פנימיים לחוזק בעומסים ולחצים מעבר לנראה לעין. המושב מתכוונן למידה נמוכה או גבוהה נובעים מהעובדה שהמנגנון בכורסאות של KSC אינו מכיל מנועים בומבסטיים או כבדי משקל – מנוע בוכנה טלסקופי חזק ועמיד עם יכולת דחיקה במאמץ 4000 ניוטון שזה כ 400ק"ג, אבל אל תתבלבלו - הבחירה הזו עבורכם ניתנת להתאמה ביותר מדרך אחת במנגנון EWORK בו ניתן לשלוט בכוונון מהיר על עומק וגובה המושב במידה הרצויה בהתאם לממדים שלכם כ: S, M, L. ניתן לכוונן את המושב בשלוש זוויות שונות בהתאם לחוויה האישית לאלו הזקוקים לכך למניעת החלקה קדימה, ומשענת הגב גם נוטה בזווית 90 מעלות או שוכב יותר עד 75 מעלות. כתוצאה מכך, המנגנון בזה יכול לתפקד ככורסה זקופה, כורסא מעוצבת לנוחות, כיסא נוח או אפילו כורסא חשמלית מסייעת לעמידה קלה ממצב ישיבה.

עם משענת גב גבוהה, המושב בעל מזרן אורתופדי וספוג משובח המקנה נעימות בכוח במידה הנכונה הבריאה והכריות בגב בצפיפות הנכונה בהתאמה אישית, המוצר יעניק לך נוחות ברמה הכי גבוהה שיש  - אבל כל זאת בשילוב המכניקה היעילה האפקטיבית שלו, לעולם האורחים שלכם לא ידעו שזו למעשה בכלל כורסא חשמלית.


דעות רוכשים ודגמי כורסאות הרצוי לשים דגש

הרוב המכריע בבחירה של כורסאות חשמליות האם הן נינוחות במראה? כך שבטוח הן לא נראות בטרקלין שדה התעופה, במשרד של הבוס שלך או בסלון הרשמי של סבא רבא. לא הכורסא הבומבסטית של פעם. היצירה בדגם ויקטוריה משתלבת בקלות במרחבים הקטנים ביותר הודות לריפוד בד שמשי בעבודת מכונה חיתוך מקצועית ממוחשבת, כריות במקרה הצורך משובצות אך חלקות, רגלי הזזה מעוצבים בהם קווים מונחי מודרניות וקווים אלגנטיים מעוקלים או ישרים.

בכל זאת, רק בגלל שהמוצר בסופו של דבר נראה עדין, בוודאי לא אומר שהוא ככה - הודות לכריות בצפיפות גבוהה או בינונית בהתאמה וקפיצי פלדה תומכים בפלא הנדסי למושב, תרגישו ממש באווירת בית קולנוע כשאתם מתרווחים למנוחה ושלווה מהפנטת על הכורסא הזו. מנגנון השכיבה חשמלי "אוטומטי" מאפשר לבחור בין מצבים אינסופיים איך שבא לכם, ויציאות ה-USB מבטיחות שלא יקרה שהנייד או הטבלט שלך יישארו ללא אנרגיה בזמן שאתם רגע עצרתם את כל "מלאכת המסך" שרובנו נמצאים בה רוב היום, זה הזמן להתנתק להירגע.

יש לנו כורסא חשמלית מדגם יגואר המתאימה במיוחד לחדרי מעונות קטנים לסטודנטים או דירות קטנטנות בעיר בעלי חללים נעימים וקומפקטיים שאין אפשרות להכניס בהם "כורסת מפלצת" ענקית. הסיבה לכך היא, רוחב המוצר רק 74 ס"מ בלבד, הוא יכול לעבור בפתח דלת ברוחב 60ס"מ כאשר מוטה על דופנו. הוא נועד ועוצב במיוחד ובו זמנית להתאים לחללים קטנים. ולא פחות חשוב, משענת הגב בשכיבה והמשענת המוגבהת במיוחד פירושם שהוא גם עוצב גם אם תחליטו שזאת פינת הקריאה החדשה שלכם, מקום מפלט לרביצה ליד תנור חימום ביום קר או "חדר בריחה" לשקט ורגיעה נפשית.

הכורסה הזאת זמינה גם בריפוד בד וגם בדמוי עור איכותי (לא פי וי סי זול) אפור, שחור, כחול שמיים. כרית הגב בנויה מ 3 כריות מצומצמות המעוגלות בקווים ישרים יש מראה מסורתי, אבל הם מקבלים תפנית מאוזנת ע"י הזרועות המרופדות בעיצוב קלאסי והמושב מתכוונן - כך שהוא מתאים לעיצוב עכשווי מודרני ומגע קלאסי כאחד במשלים לשני. איור תמונת המוצר מטה..


למה כדאי לרכוש אצלנו, מה תרוויחו מכך?

לבסוף, יש תג מחיר סביר למוצר למרות העובדה שמדובר ביצירה מודרנית מעוצבת תלת ממד בתוכנות חדשניות בהם מעצבים גרפים עוסקים במלאכה זאת. רוב כורסאות חשמליות הן כמה אלפי שקלים (לפחות), אבל לנו יש דגמים שיעלו לך גם פחות מ-3500 שקל. לטענת הקונים, אתה גם לא מתפשר רק על איכות אלא על פונקציות ויכולת המוצר לסייע. העיצובים כיום כפי שציינו קודם לכן בחשיבה רבה - הרבה יותר במסגרות עץ חתוכות מדויקות, תושבות קפיצי הפלדה עברו תהליך חיסום וגם אביזרי מתכת שונים במנגנון. מכיוון שכריות של תערובת המילוי הפנימי ניתנות להזזה ומילוי בדרגות קושי משתנות, ניתן להתאים מחדש עצמת קושי קשה בינוני ורך יותר.

KSC מתגאה ביוקרה מודרנית נועזת איכותית במיוחד ובמחיר אינטרנטי על מנת לחסוך לכם את פערי התיווך הקיימים בחנויות, כך שהבחירה שלכם זמינה במספר גוונים ובד טקסטיל סינטטי חזק ועמיד מודרני באספקה מהירה. בסיס מנגנון חשמלי עשוי עם מסגרת פלדה צינורית בכיפוף מכונת כיפוף בטכנולוגיה מתקדמת ברמת דיוק שיד אדם לא מסוגלת לבצע, רגליות פלסטיק חזקות בשילוב זוג גלגלים מאפשרות הזזת המוצר בחלל החדר בקלות וכריות "תאים נסתרים" בעמידות גבוהה כנגד לחצים ועיוות. והכי חשוב, מכיוון שהוא מיוצר מהחומרים הטובים ביותר, סביר להניח שלא תמצאו ברשת האינטרנט כורסא כזאת בשום מקום בוודאי לא בחנויות המקומיות שלכם. אנחנו גם משווקים כורסאות עיסוי במחירי סיטונאות, מוזמנים לפנות אלינו נשמח לסייע.