כורסאות חשמליות יתרונות בריאותיים

כורסא חשמלית מסייעת בטיפול ברטט צלולואיד. כורסא חשמלית הם תוספות נוחות לטיפול ברטט  למניעת הרגשת נימול ברגליים ידיים ובגב. אחת התכונות הנוספות הפופולריות ביותר בכורסא חשמלית פונקציית חום ועיסוי. אם אתם סובלים מזרימת דם לא טובה ונוטים להרגיש קור, או שיש לכם בעיות בשרירים או בעמוד השדרה, פונקציית עיסוי יכולה לעזור לשמור על זרימת הדם, בעוד מושב גב תחתון מחומם יכול להרפות את השרירים ולשמור על חום.

1. זרימת דם מוגברת.

2. מפחיתת כאבי שרירים ושלד.

3. זרימת דם טובה יותר עוזר למחזור לימפתי מוגבר.

4. פצעי לחץ נרפאים.


האם ישיבה ממושכת וארוכה בכורסא חשמלית טובה עבורך?

ישיבה ממושכת פוגעת בגופך! הנזקים הנגרמים לגוף מישיבה ממושכת ולקויה סוקרו ומסוקרים בהרחבה במאמר זה. יש מחקר היוצא נגד אורח החיים היושיבני. ישיבה ממושכת ארוכה גורמת בין היתר לעלייה ברמת הסוכר והכולסטרול בדם, לעודף משקל והשמנה להתפתחות מחלות לא רצויות כגון מחלות לב וכלי דם ועוד.

כאשר אנו נמצאים בתנוחה קבועה של ישיבה בכורסא חשמלית ללא תמיכה אורטופדית, אנו משנים את המנח הטבעי של אגן הירכיים ובו בזמן גורמים להסטה של חוליות עמוד השדרה ללא ידיעה. מצב זה יוצר לחץ על החוליות המותניות אשר דוחקות את הדיסקים החולייתיים אל עבר תעלת עמוד השדרה ויוצרות תופעות כגון פריצת דיסק, בלט דיסק, כאבי שרירים ועוד.

חוליות המותניים ועצם הזנב הם אלה התומכים בגב ונושאים את משקל פלג הגוף העליון עליהם. כאשר אדם נמצא במצב של ישיבה ממושכת בכורסא חשמלית, העומס הקבוע על חוליות אלו מוביל לחץ פיזי ויוצר כאב, לכן, בדגש לכך, חשיבות מכרעת במיוחד לרכוש כורסא חשמלית בהתאמה אישית התואמת למבנה גופך.



כיצד פועלת כורסא חשמלית שאינה אורטופדית?

הוא פועל באמצעות שנאי חשמלי מחוץ לרשת החשמל במתח גבוה ויש לו מנוע בוכנה הנע בציר אלומיניום מובנה להעלאה והשכבת מושב הכורסה. המשתמש מפעיל על ידי שלט יד פשוט המחובר לבסיס בכורסה. מנוע המתח הנמוך נע בעדינות בבטחה ובאיטיות את הכורסא למצב המתאים לך ביותר מישיבה לשכיבה ועד לעלייה מלאה לסיוע לעמוד בעיקר לאילו הקיים קושי בכך.
ישיבה ממושכת בכורסא חשמלית שאינה אורטופדית ללא תמיכה איתנה ובריאה מכווצת ואף מקצרת את השרירים המעורבים בהחזקת הגוף, הכיווץ הממושך הנדרש לשם הישיבה יוצר לחץ עצבי באיברי הגב והברכיים, משבש את אספקת הדם ויוצר כאבי גב, כאבי גפיים, כאבי צוואר וראש.


האם כורסא חשמלית צורכת מתח גבוה?

בהתחשב בכמות תנועת המהלך שהכורסאות הללו מציעים, אתם עשויים לתהות, כמה מתח חשמלי צורכת כורסה חשמלית?. למרות שכמות החשמל הנצרכת משתנה בהתאם לכורסא הספציפית ולשימוש בו במהלך היום, על פי נתוני הספק, כורסאות חשמליות משתמשות בסביבות 29V במצב תנועה, המתנה כדי להשלים תנועה סטנדרטית לקימה או שכיבה.


מה ההבדל בין כורסה חשמלית לכורסת הרמה אורטופדית?

כורסת קימה יכולה גם להישען וגם להעלות את המושב כדי להקל עליך להיכנס ולצאת מהמושב. זה שימושי במיוחד אם אתם מוצאים קושי להיכנס ולצאת ממושב הכורסא. כורסא חשמלית יכולה לעבור ממצב ישיבה זקוף לשכיבה לצורך הרפיה ונוחות, אך בדרך כלל אינו נוטה כלפי מעלה לפונקציית הרמת המושב ממצב ישיבה לישיבה מוגבהת של כורסת קימה. כורסאות חשמליות עושים את כל זה בלחיצת כפתור, במקום להשתמש במערכת תפעול ידית (מוט משיכה בידית מעץ) המופעלת ביד שבה משתמשים כורסאות ידניות. כך שתוכל להחזיר ולכוונן את הכורסא למצב המועדף עליך ללא מאמץ פיזי. לחלק מדגמי כורסאות חשמליות יש גם תכונה בסיס מסתובב, שיכול להיות שימושי אם אתה רוצה להסתובב עם הכורסא לצפות בטלוויזיה או לדבר עם האורחים שלך ולא רוצה את הטרחה שבצורך למקם ולסובב מחדש את הכורסא שלך לזווית הרצויה באותו ברגע.


הכורסאות הטובות ביותר להפוך את ימי החג למהנים יותר

כורסאות עיסוי או כורסאות חשמליות הטובות ביותר הן מסוגננות, נוחות ובנויות להחזיק מעמד - וזו הסיבה שהן הפכו למוצר שאי אפשר לחיות בלעדיו בסלון במהלך העשורים האחרונים. בדומה לכורסאות רגילים האהובים עלינו, כורסא חשמלית מסוגננת מאפשרת למשתמשים להתרווח בנוחות והם נועדו להיות בני לוויה שימושים במיוחד. בין אם אתם מחפשים לצפות במשחק כדורגל אירופאי בנוחות ובין אם אתם רוצים להשקיע בכורסת קריאה איכותית לימי שבת וחג עצלים בבית, כורסא חשמלית מחברת KSC  נוחים ואורטופדיים ההימור הטוב ביותר שלכם.