הישראלים עובדים קשה, מתרוצצים מתאמצים, רצים, ממהרים, מסבירים, מלמדים לומדים ומדי פעם אין ברירה חייבים לנוח, ובינינו אין כמו מנוחה על הכורסא הנכונה. אז אנחנו ב- KSC, העוסקים בתחום הכורסאות כבר קרוב ל-3 עשורים, מרותקים ובעלי ניסיון רב וממוקד בכורסאות עיסוי ומעניקים שירותים ממושב בת שלמה לכל רחבי הארץ, חשבנו שאם כבר מנוחה, אז נעזור לכם לבחור את הכורסא הנכונה ביותר עבורכם (ואיך לנקות אותה בקלות וללא מאמץ באדיבות חברת דיימונד קלין), 3.5 דקות ותבינו הכל על כורסאות עיסוי ומסאז'!

5 תכונות שכולם רוצים בכורסת עיסוי!

שוק כורסאות העיסוי הוא רחב ומלא בעיצובים, סגנונות ופונקציות המספקות לנו ערכים כמו מנוחה, רוגע, שלווה והפגת לחץ ומתחים, לכן קחו כמה רגעים תשקיעו חשיבה בקנייה חכמה של כורסא נכונה.כורסאות עיסוי הפכו ליותר ויותר מתקדמות ומשוכללות, בעלות פונקציות מעבר לכל דמיון אפשרי, עד כדי כך שהרבה לקוחות שרכשו כורסא לעיסוי מ-KSC, שיתפו אותנו שבכל פעם מחדש הם פשוט לא מאמינים שכל הטוב הזה מגיע להם ושייך להם.מה הכי חשוב ללקוחות שרוכשים כורסא לעיסוי:

  1. נוחות - תכונות ומאפיינים של כורסת העיסוי
  2. עיצוב ומראה כורסת עיסוי
  3. מחיר כורסא לעיסוי
  4. אחריות על כורסא לעיסוי
  5. אחזקה ובלאי של כורסאות לעיסוי

5 אלמנטים חשובים בכורסאות עיסוי ומסאז'!

חלק מההתלבטויות הן נוחות הכורסא והפונקציות הקיימות בה, חשוב לזכור המטרה של כורסא לעיסוי היא מנוחה והפגת לחץ ומתחים ממפרקי הגוף השרירים והנפש בבת אחת ורצוי גם מהר.לכן שקונים כורסא בגלל צבע ולא התאמה ארגונומית ואורטופדית נכונה, הכורסא לא תתאים לטווח הרחוק וייתכן שאתם מבזבזים זמן וכסף.

תכונות ומאפיינים של כורסאות עיסוי שאתם רוצים לברר לגביהם:

  • סגנון ומפרט: כורסא מתנדנדת, מסתובבת, עור, דמוי עור עם מפתח רגליים או בלי, מקום לשלט וללפטופ, כניסות ויציאות חשמל ועוד...
  • מצבים ומערכות עיסוי: קיים מספר סגנונות רחב ומגוון (לחיצה, טפיחה, לישה, מריחה, עיסוי רגליים, עיסוי ראש, חימום, תאורה, D3 ועוד...).
  • עיצוב אורטופדי ארגונומי וערך בריאותי: כורסאות עיסוי מעוצבות בצורה ייחודית הגורמת לכורסאות עיסוי חשמליות פשוט להיות נוחות כמו כל כורסא אחרת ואפילו יותר. כורסאות עיסוי, ברוב המקרים, נחשבות ליותר בריאות התומכות בנקודות החשובות גם ללא הפעלת פונקציית העיסוי ולכן רכישתן היא גם ערך בריאותי.
  • חידושים טכנולוגים: כורסאות עיסוי משלבות מערכות שמע, מסכי מגע, תחושת אדם וטכנולוגיות כמו "כוח משיכה אפס" ועוד שכלולים וחידושים שלא מפסיקים להפתיע.
  • ניקוי כורסאות עיסוי: באופן כללי ותחזוקה שוטפת, ניקוי כורסא חשמלית לעיסוי ומסאז' היא רגילה ופשוטה ככל כורסא אחרת רגילה, אך עם זאת ישנם רכיבים חשמליים עדינים, חלקים ייחודיים ומבנה מעט שונה, לכן מומלץ להתייעץ עם חברה המתחה בניקוי כורסאות עיסוי כמו חברת דיימונד קלין לניקוי ספות שפיתחה טכניקות ומערך שירותי ניקיון, הכוונה וייעוץ על פי שימוש ותנאי הסביבה בה הכורסא ממוקמת והתאמת שירותי אישית לכל לקוח.

מחיר כורסאות חשמליות לעיסוי ומסאז' + טיפ מצוות המכירות

כורסא לעיסוי זולה:

טווח המחירים הקיים בשוק הוא עצום ורחב, ישנן ספות באלפי שקלים בודדים  1,800-5,850 ₪ שיכולות לספק מענה לא רע בכלל למי שמוגבל בתקציב הרכישה.חשוב להדגיש, רכישת כורסא במחיר נמוך, זה בהכרח אומר שאתם מוותרים על לא מעט חידושים וטכנולוגיות משמעותיות ורבות, לכן מומלץ לקחת את הכורסאות היותר מתקדמות בטווח מחירים זה או להתייעץ עם סוכני המכירות של KSC.

כורסאות עיסוי יוקרתיות:

טווח המחירים של כורסאות יוקרתיות הוא 5,850-20,00 ₪, כמובן שיש כורסאות יקרות יותר אך לרוב בטווח מחירים זה העלות מול התועלת היא המשתלמת ביותר בשלב זה.גם במחלקת הכורסאות היוקרתיות ישנם הבדלים המושפעים מהמחיר, לכן מומלץ לבצע השוואה  ממוקדת להבין מהם הערכים המוספים והאם יש לכם צורך אמיתי בהם או אמוציונלי.

  • לא חשוב מה החלטתם או איזו כורסת עיסוי בחרתם לעצמכם, גם המחירים הנמוכים והזולים יותר נחשבים להוצאות בלתי מבוטלות ובמיוחד כורסאות יוקרתיות, אנו ממליצים בחום בסמוך לרכישה החדשה ליצור קשר עם חברת "דייימוד קלין" על מנת לקבל מידע והדרכה כיצד יש לפעול בניקוי כורסאות עיסוי חשמליות, ביצוע שלב זה הוא משפיע ומשמעותי ביותר לטווח הרחוק ויקבע את ביצועי הכורסא, נראותה ושוויה בטווח הרחוק.

טיפ ממחלקת מכירות כורסאות עיסוי חשמליות של KSC 

"אנו צוות המכירות של KSC שמח לנצל את הבמה ובנימה חברית לבקש מכם  להתייחס לרכישת כורסאות עיסוי כעסקת מוצר יוקרתי ובעל ערך לכל דבר, למשל, אם נשווה את מחירי כורסאות העיסוי למחירי מחשבים, טלפונים ניידים, מנוי שנתי לטיפולי עיסוי או מנוי לספא, הרי שכדאי ומשתלם לרכוש כורסא חשמלית לעיסוי ומסאז' במחיר בו אתם חוסכים ביתר ההוצאות, ונהנים מערך מוסף שלא דמיינתם שהוא בר השגה".

איפה קונים כורסת עיסוי נכונה ומשתלמת?

בשלב זה, אתם ממוזמנים ליצור עמנו קשר לכל שאלה, הכוונה או צורך התייעצותי ואנו מבטיחים לספק מידע ממוקד ושירות אדיב.זכרו את הטיפ הבא – ניקיון כורסא נכון יאריך וישמר את נראות הכורסא, אך בעיקר ישמר את הביצועים והתכונות החשובות ביותר בכורסאות מסוג זה.

המדריך נכתב באדיבות

חברת דיימונד קלין – חברת ניקוי ספות צעירה ונמרצת בעלת חזון והפועלת מהלב, החברה מציעה שירותי ניקוי כורסאות עיסוי ומערכות ישיבה לסלון במחירים משתלמים ובאחריות מלאה על עבודתם.