הבנת היעילות של כורסת עיסוי בעולם המודרני

מזה למעלה מעשור וחצי חברתנו משווקת כורסאות עיסוי, במהלך הזמן הזה למדנו רבות אודות התחום. מזה שנים אנו שומעים מגוון שאלות והתלבטויות מלקוחות שונים טרם רכישה. השאלות הנפוצות ביותר הן.... האם יש לי צורך בכורסת עיסוי!? האם המוצר באמת שווה את ההשקעה הכספית!? כיצד תסייע לי הכורסא מבחינה גופנית!? מהם היתרונות שיש כורסא כזו בבית!? מה התדירות שנשתמש במוצר!? מה התועלת!? כיצד יכולה כורסת עיסוי לסייע נפשית לכל אחד מאתנו!?

האמת, את התשובה לשאלה האם יש לך צורך לרכוש כורסת עיסוי אנחנו לא יודעים בוודאות כלפי כל אחד ואחת מכם. אבל במאמר הזה ננסה לספק לכם מידע ככל שאנו יודעים מניסיון בתחום ולהעביר לכם מידע ככל שניתן לשאלה הזאת, מפה והלאה לשיקולכם. 

בעולם המודרני והמתקדם היום כולנו התרגלנו לעובדה, שבחיים שלנו, בין אם בבית בעבודה בחופשה וכמעט בכל מקום אליו אנו נוסעים או מתארחים, אנו משתמשים במכשירים חשמליים לעיתים קרובות יותר ממה שהיה עד לא מזמן במושגי הזמן עד לפני כמאה, חלום דמיוני או אגדה.

הקדמה של היום משתנה ללא הרף, השימוש במוצרי חשמל נהיה הרגל כה משמעותי לחיים לכל אחד ואחת מאתנו אשר ללא ספק היו מקשים עלינו את מהלך היום אם אלו לא היו קיימים. היום מוצרי חשמל מקלים משמעותית על ביצוע פעולות או מטלות יומיומיות והופכים את הזמן היקר שלנו ואת מסע החיים הזה לפנויים ומהנים הרבה יותר וכל זה בזכות שימוש במוצרי חשמל המסייעים לנו למטרה ועזרה ענקית במגוון פעולות יחסית קלילות המסתכמות לרוב ב "לחיצת כפתור". 

ישנם מוצרים חשמליים נלווים אותם אנו רוכשים לשימוש הכרחי הקיים למעשה כמעט בכל בית או משרד אך למעשה בסופו של דבר לא נעשה במוצר שימוש משמעותי ואם בכלל כפי שחשבנו מלכתחילה. כלומר, רמת האבחון והצפייה שלנו ברכישה לא קלעה במטרה, המוצר נשאר ללא שימוש. מסיבה זו, ראינו לנכון לכתוב לכם מאמר המסביר במילים פשוטות האם יש לכם צורך בכורסת עיסוי בכלל ומהי היעילות והיתרונות שלה בעולם המודרני.

אם אתם חשים מתח, עייפות, הצוואר נתפס או מציק לכם במהלך היום, כאבים מוקרנים מאזור הכתפיים לצוואר והראש או איברים נוספים אחרים בגוף, כנראה זה הזמן לעיסוי ושחרור השרירים התפוסים והרגעת הנפש והגוף. הרי כיום כל אחד יודע שיש קשר בין הנפש לגוף. חשיבות רבה מאוד ודגש לעיסויים מימים ימימה היו נפוצים עוד לפני אלפי שנים במיוחד בתרבות אסיה במזרח. העיסוי שם נפוץ ומקובל כשיטת טיפול יעילה גופניות ונפשיות במשך שנים רבות והגיע לאחרונה גם למערב. אתם יכולים לגלוש ברחבי האינטרנט ולגלות מאות מחקרים שנעשו בדגש עיסוי לגוף האדם ולהבין כמונו שהמסקנה ברורה וכי אכן יש ביכולתו של העיסוי בטיפול מקצועי תמידי ונקודתי לגרום לכל אחד מאתנו לשיפור ניכר במצבים גופניים, נפשיים, בכל רמה שהיא, כלומר, עיסוי עוזר לך להרגיש טוב יותר - הרבה יותר טוב. 

האדם מאז ומתמיד היה ער לעובדה שמגע באמצעות מסאז' הוא צורך המסייע בשחרור שרירי גוף השונים, בהרפיית מתחים, בהורדת לחץ, בשיפור זרימת הדם ונוזלי הגוף ואף בסיוע לגוף להתמודד ולהחלים מכאבי שרירים וכאבים שונים. מחלות פיזיות כמו פציעות בכל ענף ספורט ובכלל כגון פגיעה פתולוגיות במערכת התנועה הכוללת שרירים גידים מפרקים, הגורם הסב כאב בלחץ בדרגות שונות מוקרן מאזור לאזור בגוף עד כדי לכאב בלתי נסבל המשבש את מהלך היום שלך. 

נקודות חשובות בכל הקשור לעיסוי

הגוף שלנו עמוס במשימות יום יומיות בכל תחום בו אנו עוסקים אם זה בעבודה, גידול ילדים, זוגיות, משפחה ורשימת מטלות נוספת היכולה להימשך פה ללא סוף. מאותו הרגע שהתיישבת מול המחשב למשך שעות או נהיגה ברכב במשך שעות או את\ה בעל\ת מקצוע העובדים בעבודה פיזית במהלך יום עבודה קשה,  אם חזרת מחדר כושר, הרמת משקל כבד או כל מאמץ פיזי כלשהו הגורם לכאבים בשרירי הגוף שלך. הכאבים הללו בוודאי יתחילו להציק לך, הם מטרידים, מתסכלים, לעיתים בלתי נסבלים, גוזלים מרוקנים האנרגיה בך. אם שוב הצוואר כואב ומציק, אתם מוגבלים בתנועה, כאב מהצוואר מוקרן לאזור הכתפיים והראש, משם הוא בוודאות משפיע על רמת האנרגיה בגוף של כל אחד מאתנו. סיימת עוד יום במאמץ פיזי עם הידיים, פרקי כפות הידיים עייפות, האצבעות כואבות כל מה שהן רוצות הוא מנוחה והקלה.

העלייה במודעות הבסיסית ליכולותיה וליתרונותיה של הרפואה המשלימה גוברת מיום ליום בעשורים האחרונים. מגוון רחב של טיפולים מלווים בטכניקות עיסוי שונות הובאו מהמזרח והמודעות ליתרונות הרבים שיש למקצועות המגע לתרום לבריאותנו הכוללת הוגברו עוד יותר בעשורים האחרונים לאחר שרבים מאתנו נסעו וטיילו באסיה ונחשפו לפלא הזה במלוא עוצמתו - טיפול במגע עיסוי. אם טיילתם בתאילנד בטח יצא לכם לחוות טיפול עיסוי בעיר הבירה או באחד האיים לצורך הנאה והרגעת הגוף או בכאב כלשהו שמלווה אתכם תקופה ארוכה, הכוונה שלכם הייתה לקבל עיסוי לסיוע הריפוי באותו הכאב שמציק לכם כבר תקופה ארוכה, חשבתם לעצמכם אולי מפה תבוא הישועה. או לאחר טיול רגלי טרק בהרים ארוך עצרתם לעשות עיסוי ברגליים להקלה ובמניעה של בעיה בריאותיות בשיפור מצב בריאותינו הפיזי והנפשי להקלה והרגעת הגוף והנפש הרגיש לך בתאילנד כמו חלום שהתגשם. 

כיום כורסאות עיסוי מקצועיות שאנו משווקים מעניקים יתרונות משמעותיים רבים. למוצרים החדשים יש יכולת לקבוע את התנועות הקצובות, מהירות התנועות, טכניקות מסאז' משתנות והלחץ המופעל בתדירות משתנה בכריות האוויר לעיסוי ברגליים שוקיים הידיים והכתפיים על הרקמות והשרירים תוך כדי תנועה חכמה, הנדסת אנוש מעניק למוצר אפקטיביות יעילה מסייעים בהגברת זרימת הדם והרחבת כלי הדם בשעת המסאז' אשר מאפשרת העברת כמות דם גדולה יותר לאזורים הנחוצים, אותם אזורים שהכאב מורגש בהם. מחקרים מראים כי העיסוי עוזר לזרימת נוזלי הלימפה הנושאים רעלנים החוצה מהתאים ומשחרר את הלחץ הפיזי והנפשי מכך בתום הטיפול. נוזלי הלימפה שלא כמו הדם אינם זורמים באופן עצמאי בגוף ולכן נדרש סוגי מגע שונים בטכניקות מסאז' מגוונות בקצב גבוה ונמוך על מנת להניע להזיז להרפיית שרירים ומתיחות וקבלת עיסוי כדי לסייע בהזרמתם בתנועה להקלה.  כל מטפל או רופא בתחום יודע שהגברת זרימת הדם ונוזלי הלימפה יוצרת תגובה חיובית על תאי הגוף, אשר תורמים לשיפור בריאותו הכוללת של המטופל מכל היבט רפואי. יותר דם זורם בגוף משמעותו הברורה יותר חמצן, יותר נוזלי לימפה משמעותו פחות תוצרי לוואי ורעלנים בגוף שלך, מכאן, אפשר להבין כי טיפול על בסיס קבוע יותר במהלך השבוע אפקטיבי ויעיל לגוף ולנפש של כל אחד מאתנו. 

חשיבות העיסוי 

עיסוי יכול להיות בעל חשיבות עליונה עבור מטופלים העוסקים בפעילות ספורטיבית או פעילות גופנית על בסיס קבוע. כאשר השרירים פעילים לעיתים תכופות מצטברים ברקמות חומצות חלב וכן נדרשת אספקת חמצן גבוהה יותר המסייעת לפעילות התקינה של השרירים במיוחד לאחר מאמץ ניכר. אם חומצות חלב או חומצות נוספות יישארו ברקמות השריר שלך, אזי, יופיעו תופעות גופניות כגון כאבים מציקים, התכווצויות ועייפות שרירים למשך זמן קצר וארוך. 

עניינו התקדימי של כורסת העיסוי לפני הכול בריאות השרירים ורקמות הגוף להקלה נפשית וגופנית לרגיעה ונינוחות בכל יום וכל רגע נתון מבלי צורך לקבוע תור אצל המטפל וכל זאת כל שנותר להתיישב על הכורסא לבחור תכנית עיסוי ממגוון התוכניות ומשם והלאה הכורסא תעשה את העבודה. העיסוי כיום עובד על מרבית השרירים ומגע חכם על העצמות החוליות ושרירים ספציפיים לכל אורך הגוף. באמצעות טכנולוגיה סריקת גוף חכמה מגע העיסוי יכול לעזור לכל הבעיות האורתופדיות באשר הן, אפילו אם עבר הרבה זמן מאז הפציעה. עיסוי ממוקד טוב יכול להגדיל את טווח התנועה במפרקים השונים, לעודד חילוף חומרים מואץ יותר בתאי הגוף, לשנות את האופן שבו מערך סיבי השריר בנויים כך שבתום העיסוי תרגישו קלילים יותר וכאובים פחות בכל חלקי הגוף. עיסוי יכול לתת מענה הקלה לפריצות דיסק, דלקות בגידים ובפרקים ברגליים הידיים כתפיים וכדומה, הפרעה או כאב בטווח התנועה. יש תכנית עיסוי המדמה שיקום הגוף לאחר פציעה או מפגע בפציעה אורתופדי. יכולת מתיחות שרירים ברגליים והגב. 

כורסת עיסוי טובה היא כזאת שעוזרת לא רק לגוף אלא מעודד ומקל גם את הנפש. יתרונו הגדול של העיסוי הוא בהפגת מתחים ולחצים. הוא מטיב עם מחזור הדם ועוזר בהזרמת הדם מהוורידים בחזרה אל הלב מקדם אפקטיבי לרגיעה ונינוחות. בעולמינו המטורף והמהיר עם מיליון מטלות שונות יש חשיבות כבירה לאפשרות לשים בצד לרגע אחד את תלאות היום ולהתמסר בהבנה שיש צורך גם לשמר את הגוף והנפש. קבלת עיסוי על בסיס יומי, בעיקר במקרים של כאבים והרגעת הלחץ, תעזור לגוף שלך להתחדש על בסיס יום יומי. זו הסיבה שעיסוי חד פעמי פעם בשבוע או בשבועיים לא יכול לעזור לך באופן משמעותי. אולי נרגעתם באופן נקודתי בתום טיפול אצל המטפל שלך אך מחר או מחרתיים יש סבירות שתחזרו לאותה הנקודה, כלומר, הטיפול לא באמת הסתיים. כאן, נשאלת השאלה, האם כורסת עיסוי הוא עניין של מותרות או עניין של חובה!? כל אחד ואחת מאתנו לשיקולו בהתאם להבנה מהי התמורה לכסף שלך.  קיים הבדל משמעותי בין כורסאות חשמליות לעיסוי מבחינה כללית, במהמרים אלו ניתן להבין לעומק, קחו את הזמן שלכם. נשמח לסייע ולעזור בכל שאלה, אנחנו פה זמינים בטלפון או בווטאספ.