בחרו כורסת עיסוי לבית שלך!  עיסוי דו מימדי או תלת מימדי? מה זה רובוטיקה במוצר? ועוד..


ברוכים הבאים למאמר שלנו בו נעמיק על  לרכוש כורסאות עיסוי מקצועית לשנת 2022. כורסת עיסוי היא כיסא עיסוי הייטקיסטיי שפותח על ידי מומחי ברובוטיקה ופנאומטיקה שהצליחו ליישם רעיונות באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות היום להפיק מיומנות מגע מסא'ז הפכו אותו להיות עד לא מזמן במוצר חשמלי אחד. התפתחות החברה האנושית הרקיעה שחקים מאז המידע האין סופי הזורם ברשת האינטרנט בכל פלטפורמה אפשרית קשורה ותלויה ביכולתה הטכנולוגית להאיץ בקצב מסחרר. משחר ההיסטוריה, מאז היינו ילדים, למד האדם הקדמון להשתמש בחוכמה במשאבי הטבע הנמצאים בסביבתו לכל מטרה הישרדותית, בנה והמציא בהתפתחויות מכשירים וכלים שעזרו לו להתגבר על מגוון מגבלות קיום ופיזיות יומיים. היום, תחומי המכניקה מגוונים מתקדמים בצעדי ענק, מנגנונים שונים ומיוחדים, זרועות רובוטיות חשמליות, ועוד המון המצאות "פלאים" שבזכותן הצלחנו לייעל חיינו.




כורסת עיסוי מנגנון רובוטי

מערכת תמסורות מכניות המתאמת תנועה פיקוד ממוחשב בשילוב באמצעות "מנועים חשמליים" (מנוע חשמלי במתח נמוך או מנוע ציר גלגלי שיניים) לבין "התקן תנועה מעבר" ע"י תמסורת גלגלי שיניים ורצועות אלסטיות הממיר לתנועה סיבובית למהלך מהפך הזרועות ברובוטיקה - מאפשרת לשנות את הדרך בין סיבוב מהירויות לעוצמת כוח למומנט יעיל שהם מפעילים, בניגוד לתמסורת רכב בכלי תחבורה. מהירות הסיבוב במנועים בכורסת עיסוי משתנה במתח חשמל, פועל באופן וביחס עולה ויורד למומנטום מהירות, ולכן שילוב אלו במהירויות נמוך וגבוה במהלך הרמות מגביר את מומנט מנגנוני הרובוטיקה בתזוזה ברמת איכות ובדיוק רב, מעבד מחשב כורסת העיסוי מתוכנת תוכנה מעביר פקודות חשמליות אלקטרוניות למכלולים שצריך לשלב ומשלב אותם מראש בתנועה במנועים, כאשר נדרשת החלפת טכניקה המחשב מנתק את המנוע של התנועה הפעילה ומחבר את המנוע השני. כך מתקבלת העברת תנועה חלקה במהלך מגע העיסוי מאשר מנגנוני רובוטי עם מנוע יחיד וזוגי. מנגנון ksc זה נחשב יעיל יותר ממנגנון אחר, הן מבחינת מהירות העברת הנתונים הרצוי והן מבחינת חיסכון בחשמל ומאמץ יתר. ברוב תיבות הרובוט מסוג זה קיים גם מצב שילוב ידני, בנוסף למצב תוכנה האוטומטי, חלקן כוללות תכנית למסא'זים ממוקדים . הטכנולוגיות בתחום זה שונים מאוד מעבר למילים היכולות לתאר פה. אם מישהו היה בטוח שמערכות הרובוטיקה ומנגנוני הכורסה השונים "די דומים" או ההבדל הטכנולוגי אינו מה בכך, אין לכם כנראה מספיק ידע בנושא. כעת, כדי לקבל ביצועים מקצועיים של הליך טיפוליים כמטפל רפואי למטופל, כורסת עיסוי חכמה תבצע מסא'ז במיומנויות אפקטיבי אנושי. איך שינוי קידמה טכנולוגי הצליחו להמיר ולהפוך מוצר מרפא במוצר חשמלי המשדר ומשלב אלמנטים מתוחכמים בתוכו. כורסאות עיסוי מבית ksc  היא בחירה טובה. אם מישהו רוצה לחשוב שאין משמעות ומשקל ברכישת כורסת עיסוי כזאת או בזאת, ממליצים לכם לקחת פסק זמן להגיע לסוף המאמר.



סובלים מדלקת פרקים? כך זה מסייע..

התרופה לאלו הסובלים מדלקת פרקים בקבוצת מחלות שפוגעות במפרקי הגוף השונים בגוף האדם, כמו למשל מפרקי הצוואר, עמוד השדרה, הידיים, הרגליים והאגן. לצערנו, מחלה כרונית היא, שאי אפשר ולא ניתן לרפואה גם לא בשיטת עיסוי שוודית או דיקור סיני. ביחד עם זאת, טיפול מתאים וממוקד בהחלט יקל על תסמיני הכאבים המציקים ויעכב התקדמות המחלה והפגיעה במפרקים הגורמים למחלה זו שהם נקודה קריטית עבורנו לאורח חיים נינוח בפעולות יום יומיומיות לשכיבה ובישיבה. כדי להתמודד עם מחלות מסוג זה ולהחזיר לגופכם הגמישות בשרירים והגידים - נוחות במינימום כאב, אין צורך בנטילת תרופות לכאבים. כן, אין להכחיש, הרפואה המודרנית ברחבי העולם טרם המציאה זריקת פלא שמעלימה בדרך מגי'ק את המחלות הללו כבדרך "קוסם על" שמעלים רכבת. 


כורסת עיסוי 2D 3D מה כדאי?

הקדמה בכורסאות עיסוי 2D ו 3D לא רק ישפרו את מצבכם הגופני והנפשי אלא גם יקלו בצורה ברורה את שורש התחושות הלא נעימות שמלוות כל אדם הסובל. כמובן, כדי לרצות לעבור תהליכי בריאות עיסוי, אין היום צורך להשתמש בשירותיו של מרפאים בטכניקות מגע משוודיה או אי קסום בסרי לנקה. אתם רק צריכים לרכוש כורסת עיסוי לבית שלכם ולבצע את מגוון תכניות העיסוי המגיעות ומובנות מלכתחילה במוצר, בעצמכם, כן להשקיע זמן ונכונות בכל זמן נוח לא להתפשר עבור הגוף שלך - למצוא את הזמן להשקיע בבריאות שלכם בנפש וכל קרוב משפחה. אם מצבכם הבריאותי אינו חריג, לא עברתם מחלה משמעותית ואינכם סובלים מהיסטוריה של קרישי דם באזור הרגליים או קוצב לב או חווית סיבוכי הריון כלשהם ובעיות רפואיות כאלו ואחרות שלכם בחשש אישי, אין סיבה מיוחדת שלא תוכלו להשתמש במוצר כורסת עיסוי. בכל מקרה למען הסר ספק מבחינה רפואית תצטרכו אישור וייעוץ עם רופא לשימוש מסא'ז טיפולי בכורסת עיסוי מקצועית - אנחנו לא רופאים, אין פה המלצה או ייעוץ רפואי, אם החלטתם להתנסות באחת כזו אצל חברים או בתשלום באחד הקניונים אם אתם חשים באי נוחות כלשהי מסיבה הנראה לכם, מומלץ להיוועץ ברופא - לוודא שאין כל בעיה היכולה להיווצר במהלך הטיפול. 



איך לבחור כורסת עיסוי מתאימה?

מכיוון שרכישת מכשיר חשמלי כזה לבית חורגת מההוצאות הרגילות של כמעט כל משפחה, אתם צריכים להבין לעומק את סוגיית בחירת הדגם ברצינות גדולה. שוק ציוד כורסאות העיסוי המודרני היום מציע מבחר גדול למדי ולעיתים הבלבול וחוסר הבנה עלול ליצור טעות קריטית לאפקט הרצוי - יצרניות כורסאות עיסוי, כסאות עיסוי לבית, כריות עיסוי אורתופדיות ומוצרי בריאות נוספים מציעים מבחר רחב. לכן, כשמחליטים באיזה כורסת עיסוי לבחור, צריך לבדוק היטב את הדגמים ולשקול מראש  היתרונות והחסרונות לטובת הבנה טובה ואפשרויות המוצר. בקו המוצרים הנרחב של חברת ksc, ניתן לראות כורסת עיסוי לבית עם יכולת ביצוע מגע בפונקציות של מסא'ז תלת ממד ודו ממד. איזה מהסוגים הללו הוא היעיל ביותר עבורך? מהם הטיפולים? האם באמת 3D הוא כורסת העיסוי הטובה ביותר לבית שלכם? אפילו מטפל סיני עם עבר עשיר בקבלת תובנות טכניקות לאחר אלף דורות אינו יכול לענות על שאלה זו באופן ברור וחד משמעי. מהסיבה,  כל אחת מהאפשרויות 2D ו 3D  טובה בדרכה שלה עבור כל אדם בצורה שונה. עיסוי תלת מימד לא מתאים לאלו הסובלים מדלקת בסחוס באזור חיבורי צלעות לעצם החזה הנקרא אוסטאוכונדריטיס. ברוב המקרים, כאבי כתפיים, כפות ידיים לא שייכות למצב זה, אבל, אל נשכח, כל אדם ואדם לגופו, ממליצים לתת לרופא שלכם להחליט מה טוב וכמובן נכון עבורכם בהתאם למצב הבריאותי.


מימוש רעיונות טרם החלטה

עיצוב כורסת עיסוי מתבצע באמצעות המהנדסים והמעצבים. הכול מתבצע בתוכנות מחשבים שרטוט תוכנה תלת מימדי עם אין ספור פיתוחי טכנולוגיה  - לאחר כ 2 עשורים הצליחו ליצור ולהביא לחיים מוצרים מהפכניים בשילובי הרעיונות הפרועים ביותר שאנו הייבואן העלנו בדמיונות הכי פרועים. בסיס הכורסה הפך להיות קל משקל, פלדה מחושלת כנגד אקלים המעמיד בסכנה לקורוזיה. חומר עמיד הנלווה גלגלים בבסיס איתן - ניתן להזיז את הכורסה באופן עצמאי ללא עזרה מיוחדת. צבע בסיס ברובו שחור מט אלגנטי (בסיס פלדה) משולב ביעילות בחוכמה עם חומרי חיפוי בצבעים שונים בהתאם לגוון המוצר. דמוי עור איכותי כנגד בלאי ושחיקה - מיועד לעמוד כנגד התפוררות הציפוי ( קיים גם בריפוד בד ) משמש כבסיס לכל מוצר מסוג זה, חיתוך cnc בייצור עמיד על פי מבנה מולקולה כימי טכנולוגי השמור כסוד ייצור ייחודיים - מונע הזעת יתר של גב המטופל או הרגשת חיכוך בלתי נעים במגע החומר, ריפוד זה פועל ביעילות במחשבה למניעה לגירוי כלשהו ותגובות אלרגיות בעור האדם ואדמומיות ב כורסאות עיסוי או בכורסאות חשמליות.

תודה שקראתם המאמר, נשמח מאוד לסייע בייעוץ ושאלות נוספים.