מתנה לרוכשים סוללת גיבוי במקרה הפסקת חשמל שווי המתנה 500ש"ח. הכורסא היחידה בישראל המאפשרת לשנות את מידת עומק וגובה המושב בהתאם לממדי גופך וכך אתם מקבלים כורסא בהתאמה אישית באספקה מהירה. התאמה אישית אפשרית לאדם מגובה 140 ועד 185ס"מ ובמשקל עד 120ק"ג - שרות ההתאמה חינמי. אנחנו רק צריכים לדעת מהו הגובה והמשקל שלך לעשות התאמה אישית. בכורסא מנגנון הרחקה מהקיר לחיסכון עצום בחלל החדר! כורסא אורתופדית בהתאמה אישית תעניק לך תמיכה מקסימלית, ישיבה ושכיבה נוחה ובריאה שעומק המושב במידה הנכונה לך (לא עמוק ולא קצר מידי) הרפיה מוחלטת של השרירים ושיא ההירגעות. קימה קלה ונוחה כשגובה המושב לרצפה מותאם בהתאם לממדי גופך. בכורסא קיים מנגנון הרחקה מהקיר, איך זה עובד? משענת הגב יורדת לאחור ובמקביל המושב נע קדימה ומתרחק מהקיר ולכן יש להרחיק משענת הגב רק כ 10ס"מ במקום כ 70ס"מ מהקיר המקנה חיסכון ניכר בחלל החדר. במושב מזרן קפיצים מבודדים איכותי במיוחד Pockets Spring ומעליו ספוג ויסקו אלסטי בעל צפיפות גבוהה - מעניק תמיכה אורתופדית ומניעת שקיעת המושב בשנים של שימוש! ניתן לבצע זווית שיפוע במושב במידת הצורך - שרות חינמי. שלדה עץ מלא איכותי חזק ועמיד - אחריות לכל החיים על שבר בשלדה! גוונים בד: אפור בהיר, אפור ביניים, ירוק בהיר, חום בהיר, בורדו, בז'. ריפוד ווניל - שחור, אפור. זוג גלגלים בבסיס להזזה קלה או תושבת קבועה. מנגנון תפעול איטי או מהיר לבחירה. אחריות 7 שנים על המנגנון המכאני. מערכת עיסוי וחימום בשווי 700ש"ח סוללת גיבוי בהפסקת חשמל - 700ש"ח. שיווק ושרות בפריסה ארצית. ייעוץ מקצועי אישי אדיב עם סבלנות בטל 074-7016884 בווטסאפ לכל שאלה - 0503461430


4500 6950-35.25%
  • משלוח: 

צבע: *
תוספת מערכת עיסוי וחימום: *

קרא עוד


מתנה לרוכשים!
יתרונות כורסא בהתאמה אישית
1. התאמה עומק המושב למידה הרצויה למבנה גופך.
2. התאמה גובה המושב למידה הרצויה לישיבה בריאה וקימה קלה.
3. התאמה אישית אפשרית לאדם מגובה 140-185ס"מ.
4. לאחר התאמה תקבלו תמיכה מקסימלית בריאה לכל הגוף.
5. גובה תואם לרגליים מהמושב לרצפה לעמידה קלה.
6. ישיבה ותמיכה מלאה אורתופדית לכל אזור בגב ובמושב.
7. ישיבה לזמן ממושך למניעת כאבי גב ושרירים מיותרים.
8. אין צורך להוסיף "לדחוף" כרית נוספת בגב או במושב.
9. גלגלים בבסיס המנגנון להזזה קלה או תושבת קבועה.
10. אחריות 7 שנים על המנגנון במקרה שבר או נזק.
11. לשימוש עד משקל עד 120ק"ג.
12. התאמה אישית ללא תוספת תשלום!


חשיבות התאמה עומק המושב במידה הרצויה
מדוע זה כה חשוב..!??
עומק מושב בכורסא במידה פחותה מאורך הירך עלול לגרום לחוסר תמיכה וליצירת לחץ בחלקו האחורי של הירך. במקרה שעומק המושב גדול מדי, הגב נמצא במצב של כיפוף. מצב זה מעביר עומס רב אל מבני הגב התחתון!
עומק במידה הנכונה מעניק תמיכה אופטימלית לגב והרגליים!!

חשיבות התאמה גובה המושב במידה הרצויה
מדוע זה כה חשוב!??
כדי לאפשר הנחת רגליים על הרצפה, בזווית של כ-90 מעלות (כיפוף בברך). תמיכה זו נחוצה כדי לייצב את הישיבה ולמנוע עומס יתר על הירכיים ועל האגן. ישיבה על מושב גבוה מדי משאירה את הרגליים "באוויר" ללא תמיכה ועלולה ליצור לחץ וכאב על הרקמות הרכות שמאחורי הברכיים. בזמן הקימה הרגליים חייבות לגעת ברצפה למנוע נפילה!
ישיבה על מושב נמוך מדי, מגבירה את מידת הכיפוף בירך ובגב התחתון ובכך מבטלת את השקע הטבעי בעמוד השדרה המותני. שקע זה נועד להגן על מבני עמוד השדרה שלנו, כגון דיסקים בין חולייתיים ועצב. ישיבה ממושכת במנח של כיפוף מותני עלולה ליצור עומס לחץ ומכך לכאב בגב התחתון.
גובה במידה הנכונה מעניק תמיכה אופטימלית לגב והרגליים. ישיבה בזווית נכונה, קימה קלה ובטיחותית.
כורסא בהתאמה אישית לאדם מגובה 140 - 185ס"מ.

אפשרות התאמה זווית שיפוע במושב למניעת החלקה. 

E WORK מנגנון חשמלי מתקדם 
מנגנון מתכוונן חשמלי חדשני השולט בכוונון מנגנון הרגליים בנפרד ומשענת הגב בנפרד ושומר תמיד זוויות הכורסא בתנוחה אורתופדית.
מגוון זוויות ישיבה \ שכיבה \ קימה
מסייע לעמידה קלה ללא מאמץ

מנגנון הרחקה מהקיר
קיים מנגנון שמירת מרחק מהקיר או מרהיטים לחיסכון במקום! יש להרחיק משענת הגב רק כ 10ס"מ מהקיר במקום 70ס"מ. כאשר משענת הגב יורדת לאחור במקביל המושב נע קדימה ומתרחק מהקיר - יעילות מרבית לחיסכון ניכר משמעותי בחלל החדר!

מערכת עיסוי וחימום
מערכת עיסוי וחימום מובנת בשלד הכורסא.
מע' עיסוי להרגעה ופינוק.
להזרמת דם טובה יותר.
למניעת פצעי לחץ והרגשת נימול.
בסך 700ש"ח.

מושב הכורסא - על מה יושבים?
100% אורתופדי, איכותי, ברמה גבוהה. מעניק תמיכה מעולה בזכות מזרן קפיצים מבודדים ומעליו ספוג ויסקו איכותי. ישיבה בתמיכה נוחה רכה ממושכת אורתופדית - תמיכה סופר מעולה! לאחר שקמים מהמושב - הקפיצים במזרן המושב תמיד נעים כלפי מעלה וכך מחזיר את המושב לצורתו הטבעית! לא שקוע ונפול כפי שקורה בכורסאות אחרות לאחר זמן שימוש קצר!

אחריות
אחריות מלאה לשנה אחת.
7 שנים אחריות במקרה של שבר \ נזק במנגנון.
בתוספת 299ש"ח תקבלו אחריות ל 3 שנים על כל המנגנונים החשמליים.

אביזרים ומידע נוסף
2 כיסי אחסון בכל דופן.
גלגלים בבסיס להזזה קלה.
שנאי כולל סוללה חירום במקרה הפסקת חשמל תוספת 700ש"ח.
משענת הגב מתכווננת עד לזווית כ 160 מעלות.

אפשרות תשלום
ניתן לשלם עד 10 תשלומים או במעמד האספקה למוביל.

מידות 
רוחב מושב פנימי 55ס"מ
אורך פתוח - 175 ס"מ
רוחב כללי- 83ס"מ
גובה - 104ס"מ
עומק כללי - 80ס"מ
תיתכן סטייה עד 5% במידות.

ייעוץ מקצועי ליווי אישי נשמח לסייע לך 
טלפון מוקד ארצי 074-7016884

מידע נוסף - זמני אספקה
אספקה דגם בריסביין במלאי מתייחסת עד 72 שעות מאזור עכו והסביבה ועד לאזור המרכז והסביבה (לא כולל שישי שבת). לאזורים אחרים זמן אספקה נוסף של עד 2 ימי עסקים. אזורים מרוחקים כגון רמת הגולן, דרומית לבאר שבע, הערבה, אילת, מעבר לקו הירוק, צפונית \ מזרח צפונית מנהריה, אזור בקעת הירדן והסביבה זמן אספקה עד 7 ימי עסקים בתוספת תשלום של 199ש"ח לדמי ההובלה - ישולם למוביל במעמד האספקה. דמי התקנה בסך 299ש"ח כלולים במחיר המוצר. מוצר לאחר התקנה או מוצר בהתאמה אישית לא ניתן להחזרה לפי חוק הגנת הצרכן. הובלה למוצרים ניתן לאסוף ישירות ממחסן החברה או לחלופין ניתן להיעזר בהובלה של קבלן משנה להובלות. 


מוצרים קשורים